امام جمعه موقت اردکان گفت: با روحیه جهادی و انقلابی می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محیطی در خطبه‌های نماز عید قربان ضمن تبریک این عید بزرگ به بیان فضیلت و اعمال آن پرداخت و گفت: عید قربان روز آزمایش و بندگی خداوند و دوری از وسوسه‌های شیطان است و درس امروز هم این است که باید همه کار‌ها را به دست خداوند بسپاریم.

امام جمعه موقت اردکان در خطبه دوم با اشاره به فضای جامعه و گسترش پدیده بدحجابی گفت: متأسفانه این موضوع در حال تبدیل شدن به بی حجابی است که مهمترین عامل آن نیز عدم تذکر و فراموش کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین گسترش فضا‌های مجازی فاسد است و باید در این زمینه مواظب خود و فرزندانمان باشیم و تقوای الهی را رعایت کنیم.

وی به دیدار هیئت دولت دوازدهم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری فرزانه انقلاب در این دیدار نکات کلیدی و کاربردی را توصیه کردند که یکی از این نکات بسیار حساس این بود که ایشان به دولت توصیه کردند که جهت گیری و روحیه انقلابی داشته باشند.

حجت الاسلام محیطی گفت: هرجا کوتاه آمدیم آنجا ضربه خوردیم و هرجا روحیه انقلابی بکار بردیم پیشرفت داشتیم و وقتی مدیری انقلابی باشد و روحیه جهادی داشته باشد کار‌های بسیار ارزشمند و بزرگی را می‌تواند انجام دهد.

وی افزود: شهید حججی سرمشق و الگوی ماست که دارای روحیه انقلابی بود و با این روحیه دشمن را ناکام می‌گذارد و توانست شور و هیجانی را در جامعه اسلامی ایجاد کند.

خطیب نماز عید قربان اردکان گفت: دومین توصیه مقام معظم رهبری به دولت که درد عمومی مردم و جامعه است این بود که با کار و تلاش، مشکلات معیشتی مردم حل بشودکه امروز بیش از شش و نیم میلیون جوان بیکار در کشور وجود دارد و ما دائما با برپایی همایش و سخنرانی قصد داریم که در مقابل فساد ایستادگی کنیم.

تبریک ولادت حضرت امام هادی (علیه السلام)، گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله قدوسی، سرتیپ وحید دستجردی و شهید محمود کاوه، روز تعاون، روز مبارزه با استعمار انگلیس و سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز صنعت چاپ از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت اردکان به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/ا

نماز عید قربان در اردکان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار