مدیر مجتمع صنعتی چادرملو از احداث واحد دوم گندله سازی در اردکان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود مصری نژاد مدیر مجتمع صنعتی چادرملوی اردکان از احداث واحد دوم گندله سازی در اردکان خبرداد وگفت: افراد بومی در اولویت استخدام قرار دارند.

 مصری نژاد افزود: شرکت چادرملو در پنج مرحله فولاد سرمایه گذاری کرده است در اولین مرحله، کنسانتره ای که تولید می شود به دلیل نیاز شدید کشور به این محصول اصولا در صنایع فولادی کشور استفاده می شود یعنی در فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و سایر فولادهایی که نیاز به کنسانتره دارند.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های آینده مجتمع چادرملو ایجاد گندله سازی شماره ۲ است که باعث می شود بخشی از کنسانتره ای که سایر نقاط منتقل می شود را در همین جا حفظ کنیم.

مدیر مجتمع صنعتی چادرملو گفت:در بخش گندله نیز به خاطر اینکه ظرفیت مصرف در کشور بسیار بالاست ترجیح می دهیم که بازار داخلی را تأمین کنیم و علاوه بر مصرف در مجتمع چادرملو به فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و فولادهایی که جدیدا به عرصه تولید رسیده اند مانند میانه و سپیددشت و شرکت های مشابه که در کشورمان از گندله استفاده می کنند ارسال می شود.

وی گفت: بخش عمده ای از آهن اسفنجی که تولید می شود در همین مجتمع مصرف می شود و مابقی آن هم به فولادسازی های کشور ارسال می شود و فعلا چیزی را صادر نمی کنیم.

 مصری نژاد افزود:  امروز با توجه به اینکه شمش جلوه و قیمت جدیدی پیدا کرده است ولی هنوز بازار داخلی اشباع نشده است و شرکت های دیگری هستند که شمش های تولیدی خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس، عمان و چین هم صادر می کنند ما هنوز در مرحله اول تولید شمش هستیم و ۶۰ هزار تن تولید کردیم و با توجه به تقاضای بازار داخلی برای استفاده از محصولات ما، اول بازار داخلی را تأمین می کنیم و در آینده نزدیک هم می توانیم به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کنیم.

مدیر مجتمع صنعتی چادرملو اردکان در پاسخ به سؤالی در خصوص نحوه استخدام در این مجتمع گفت: در حال حاضر بیش از ۲۳۰۰ نفر در این مجتمع مشغول به فعالیت هستند و در هماهنگی با مقامات شهرستان مقرر شد برای استخدام پرسنل فولاد چادرملو در روزنامه آگهی زده شود که بیش از ۱۱۰۰ نفر در آزمون شرکت کردند که پس از جمع بندی آزمون ها در مرحله اول ۷۵ نفر به کار دعوت شدند و در حال حاضر به کار مشغول هستند.

وی افزود: اولویت اصلی ما در استخدام، افراد بومی بوده، هست و خواهد بود بیش از ۹۰ درصد از این افراد بومی استان یزد هستند و بیش از ۶۰ درصد از آنها بومی شهرستان اردکان هستند و شایعاتی که شنیده می شود که افراد غیربومی را استخدام می کنند صحت ندارد.

در مرحله دوم نیز از ۷۵ نفر دعوت شده است و افراد در حال پرکردن فرم و تحویل مدارک هستند که در مجموع الان بیش از ۱۰۰ نفر از کسانی که در آزمون شرکت کرده اند مشغول به کار شده اند ضمن اینکه سایر افراد لیست آزمون مشروط به اینکه اصولا بومی استان و یا شهرستان باشند همچنان استخدام خواهیم کرد و در مجموع ما ۴۵۰ نفر را استخدام خواهیم کرد.

مصری نژاد گفت: در این آزمون بسیاری از افراد به دلیل برخی از مشکلات مانند عدم همخوانی با رشته های مورد نیاز، شرایط سنی و معافیت های پزشکی نتوانستند شرکت کنند زیرا کار کردن در صنعت فولاد شرایط خاص خود را دارد.

وی در خصوص عدم پرداخت حقوق و عیدی کارگران گفت: هیچ شخصی اجازه ندارد حقوق و عیدی کارگری را پرداخت نکند و طبق قانون این افراد چه برای ساخت و چه برای تولید مشعول بکار می باشند باید حق و حقوق مشخص داشته باشند.

مدیر مجتمع صنعتی ادامه داد:عیدی، پاداش و حقوق آنها تا اردیبهشت پرداخت شده است و امیدواریم با بهتر شدن اوضاع اقتصادی و فروش محصولات و ایجاد درآمد، حقوق معوقه نیز پرداخت شود.

مصری نژاد گفت:  ما از روزی که فولادسازی را شروع کردیم یکی از برنامه ها این بود که دو واحد نورد را هم در این مجتمع داشته باشیم که مقدمات کارهای آنها فراهم شده است و در آینده بسیار نزدیک و با بهتر شدن وضعیت اقتصادی این دو واحد نورد به ظرفیت هرکدام ۶۰۰ هزار تن را در جوار کارخانه فولادسازی ایجاد خواهیم کرد که در مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال ظرفیت آنها خواهد بود.

شرکت چادرملو تنها شرکتی است که از معدن تا نورد و پروفیل های فولادی را در درون خود دارد.

انتهای پیام/ ی

احداث واحد دوم گندله سازی در اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا بهاری بابادی
۲۱:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
با سلام عرض وادب حضور ریاست محترم مجتمع صنعتی چادرملو بنده متاهل دارای دو فرزند ودارای مدرک لیسانس حسابداری ۸سال ساکن شهرستان اردکان تقریبا ۷سال در کارخانه فولاد تارا شمش یزد( خط تولید)مشغول به کار بودم که در حال حاظر بیکارم با این وضعیت اقتصادی ،کرایه خونه وخرج وخارج ازشما ریاست محترم استدعا دارم این بنده حقیر را در صورت امکان دراین شرکت استخدام کنید با تقدیر وتشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
اعظم پوراسماعیلی
۱۶:۰۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
با سلام و عرص ادب من همسرم چند ساله که کار درست و حسابی ندارن همش هم پیگیر هستیم چند بار چادر ملو هم اومدیم ولی من همسرم لیسانس الکترونیک هست و ۹ ساله مدرک گرفته ولی الان واقعا یادشون رفته به خدا اگه استخدامشون کنین خیلی زود کار رو یاد میگیرن .به خدا همسرم افسرده شدن از پس مخارج واقعا بر نمیان همش هر دفعه یه وسیله ای از زندگیمون رو میفروشیم .من خودم اصالتا بهابادی هستم .ترو به خدا دم عیدی یه شانس به همسرم بدین .خواهش میکنم
ما اجاره نشین هستیم .بچه کوچیک دارم به خدا اینهمه استخدام میشه هر سال .هر کاری باشه شوهرم انجام میدن خدماتی یاشه خواهش میکنم فامیل همسرم احسان جانعلی زاده هست .مدارکشون اونحا هست ترو خدا یه جواب به من بدین.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل کمالی اردکانی
۲۰:۱۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
باسلام بنده 33ساله متاهل ساکن اردکان و دارای کارت پایان خدمت ومدرک تحصیلی دیپلم مکانیک میباشم ودرکارفنی مهارت بالایی دارم .درکارهای دیگری مثل (نگهبانی -رانندگی-انبارداری-سرشیفت مکانیک-تاسیسات-آشپزخانه وآبدارچی )هم تجربه و هم سابقه دارم.به شما قول میدم که اگر بنده استخدام بشم چنان جنبی از خود نشان بدهم که همه متهیر بمانند.من گفتنیها رو گفتم.اول خدا ودوم شمایی که دارید متن بنده رو میخونید.باتشکر کمالی.
Iran (Islamic Republic of)
زنگویی
۱۶:۱۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام خدمت مدیر محترم من حدود 7سال بطور خصوصی در معدن چادرملو کار کردم و حقوق درستی نگرفتم واقعا شرایط سختی دارم از طبس هستم واقعا به کار احتیاج دارم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل میرسلیمانی
۰۸:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
انشااله هرکی قسمتش باشه ونیازداشته باشه نصیبش بشه یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی شمسایی
۱۳:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
با سلام خدمت سرور گرامی جناب مهندس مصری نژاد اینجانب نیاز مند کارمیباشم سابقه ۱۵ ساله انبارداری قطعات یدکی و فنی و انبار داری مواد اولیه صنعت کاشی را دارم تقاضامندم این حقیر را در صورت امکان در این شرکت استخدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۰:۰۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
این همه جوان های بیکاراردکان واطراف هستن نیروی غریبه میگرن درصورتی که ازاب وخاک بیت المال استفاده میکنن وهوای اطراف روالوده کردن
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضااکبر
۲۰:۴۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
جویای کارهستم متاهلم بادوفرزند بیکارهستم
France
حسام
۲۰:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
از همه جا نیرو گرفتن ، بچه های بومی را نگرفتن همش دور سر میچرخونن، طرف از نائین و اردستان اونجا مشغوله ما که ۲۰ کیلومتر فاصله داریم و قبول نمیکنن، همچی پارتی بازیه
Iran (Islamic Republic of)
علی فرخنژاد
۰۰:۴۹ ۱۱ تير ۱۳۹۷
با سلام خدمت مدیر محترم.
شخصی را میشناسم فوق لیسانس حقوق خصوصی دارد . در خانوادهای هستند دو نفر از عموهایش در سنین جوانی در سپاه و ناجا شهید شدند. عموی بزرگش جانباز شیمیای بوده و پسری ندارد .پدرش جانباز شیمیایی و مجروح جنگی میباشد. در این خانواده که دو شهید و دو جانباز وجود دارد سرپرست انان به درب گندله سازی مراجعه کرده برای کار .ولی هنوز جوابی نگرفته است منتظره تا ببینه خدا چکار باهاش میکنه..جناب مصری نژاد ایا شما برادر گرامی میشه از من دعوت کنی خدمت برسم . ایا کار در کوره برای این فوق لیسانس بی ادعا گیر میاد ..اگه دعوت کنی خدمت برسم خیلی درد دل دارم..وسلام خدا نگهدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
سلام ما جوانان که تموم تلاش خودمون انجام دادیم و آزمون و مصاحبه رفتیم چرا هیچ خبری بهمون ندادن که منتظر نمونیم اگه قرار فقط بومی بگیرن چرا اطلاعیه میزنن که از استان ها دیگه ام بیان آزمون بدن .........این هزینه ها رو تو رو خدا به ما جوان ها تحمیل نکنید ما توکل کردیم به خدا هر چه خواست و اراده خدا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
چرا