در ادامه خدمات رسانی بهداشتی قرار است تا پایان سال شش خانه و مرکز بهداشتی به تعداد مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان مهاباد اضافه شود .

 

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،دکتر مرزنگ ـ رییس شبکه بهداشت ودرمان گفت: در زمینه بهسازی و ساخت و ساز خانه و مراکز بهداشتی در سال گذشته 11 خانه بهداشت و 4 مرکز بهداشتی و درمانی را بازسازی و نوسازی و به تجهیزات مجهز کرده ایم که اعتباری نزدیک به هشت میلیارد ریال هزینه شده و همچنین خانه های بهداشت و مراکز درمانی هم احداث شده از جمله مرکز بهداشتی خلیفان که اعتباری بالغ بر هشتصد میلیون تومان اختصاص داده شد.

وی افزود:در سال جاری و در حال حاضر 6 پروژه خانه بهداشت داریم که عملیات اجراییش شروع شده است و در عرض سه ماه به اتمام میرسند و دو مرکز بهداشتی فرهنگیان و شافعی و همچنین آزمایشگاه مرجع و دو پایگاه بهداشتی دیگر در حال ساخت هستندکه به این 6 خانه و مرکز بهداشتی اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان اختصاص داده اند.

 در آذربایجان غربی 115 خانه  و مراکز درمانی روستایی وجود دارد که ازاین تعداد یازده خانه بهداشت و چهار مرکز درمانی در شهرستان مهاباد به روستاییان خدمت میکنند.

  

انتهای پیام/ع

تا پایان سال 6 خانه و مرکز بهداشتی به تعداد مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان مهاباد اضافه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.