راهیابی اثر عکاس مهابادی به جشنواره بین المللی فیلم سبز

اثر عکاس مهابادی به بخش مسابقه ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  یک قطعه عکس از آقای رحیم بایزیدی با موضوع رها سازی پرندگان به دامن طبیعت توسط شکارچیان وارد بخش مسابقه ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز شد.

بنا بر این  گزارش از میان آثار رسیده  از کشورهای مختلف جهان  و ایران به بخش تجسمی این رویداد فرهنگی عکس ١١٤  اثر ، پوستر ١٥٦ اثر ، تصویرسازی ١٠٥ اثر ، کاریکاتور٧٠  اثر ، رشته ی هنرهای مفهومی ١٨ اثر و ویدئو ارت ٥  اثر توسط هیات انتخاب برای نمایش در گالری انتخاب شده است.

در این جشنواره حدود ٤٠٠ اثر از هنرمندان بین المللی در بخش جنبی هنرهای تجسمی در کنار آثار راه یافته  در مرکز موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به  فرهنگستان هنر به نمایش در خواهد آمد .

ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران بزرگترین رویداد جهانی  فرهنگی حفظ محیط  زیست خاورمیانه است که   ١٨ تا ٢٤ شهریور در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

رحیم بایزیدی کسب جوایز متعددی را از جشنواره های مختلف ملی و بین المللی در زمینه عکس و فیلم در کارنامه خود دارد که از آن جمله می توان حضور عکس های این عکاس در جشنواره ادینبورگ انگلستان ،کوئنک هایست بلژیک ،تینول فرانسه ،نیکون ژاپن و برگزاری ٩نمایشگاه گروهی و فردی  از افتخارات این هنرمند مهابادی نام برد .

لازم به ذکر است ٢ هزار و١٥٧ اثر به بخش تجسمی جشنواره فیلم سبز ایران  ارسال شده است.

انتهای پیام/ح

اثر هنرمند مهابادی  با موضوع رها سازی پرندگان به دامن طبیعت به بخش  مسابقه جشنواره  بین المللی فیلم سبز راه یافت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.