دبیر هیأت اسکیت استان اصفهان گفت: مراسم بدرقه ملی‌پوشان اصفهانی برای شرکت در رقابت‌های رولر اسپورت قهرمانی جهان در شهرستان نجف‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان حبیب‌آبادی  اظهار کرد: مسابقات رولر اسپورت قهرمانی جهان به میزبانی چین برگزار می‌شود و تیم ملی اسپید اسلالوم کشورمان برای شرکت در این رقابت‌ها عازم این کشور خواهد شد.

وی افزود: 7 بازیکن منتخب از مجموع 8 بازیکن ملی‌پوش اسپید اسلالوم ایران را ورزشکاران شهرستان نجف‌آباد تشکیل می‌دهند، از این‌رو مراسم بدرقه آن‌ها در این شهرستان برگزار خواهد شد.

دبیر هیأت اسکیت استان اصفهان تصریح کرد: این مراسم، امروز از محل مجموعه ورزشی انقلاب با حضور مسؤولان اداره ورزش و جوانان، فرمانداری و شورای شهر نجف‌آباد و پیشکسوتان ورزشی و خانواده بزرگ آکادمی اسکیت احسان به انجام خواهد رسید.

وی که سرمربیگری تیم اعزامی به این رقابت‌ها را بر عهده دارد، یادآور شد: لعیا عربی، زهرا حسینی، ترانه احمدی، نیلوفر کرباسی، رضا لسانی، امیرمحمد سواری، علی شجایی از استان اصفهان و محمدحسین منصف از استان مازندران نفرات اعزامی به این پیکارها هستند.

 

انتهای پیام/م

اعزام 7 ورزشکار اصفهانی به چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار