قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت:طرح ساماندهی و شناسه دار کردن کانال‌های تلگرامی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

طرح شناسه دار کردن کانال‌های تلگرامی در آذربایجان غربی اجرا می‌شودپیروز قادری،قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛گفت:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی طرح های مختلفی برای  مدیریت کانال های تلگرامی و سایت ها  اجرا می کند.

وی ادامه داد: یکی از این طرح ها ساماندهی کانالهای تلگرامی در راستای مدیریت مؤثر، شناسایی و کمک به مدیران کانال ها و سایت ها برای سوق دادن پیام‌های به سمت مخاطبان مورد هدف بر اساس موازین نظام جمهوری اسلامی ایران است.

قادری با بیان اینکه اجرای این طرح در آذربایجان غربی شروع شده افزود:کانال های تلگرامی که تعداد عضو آنان بیش از 500نفر است در راستای اجرای این طرح قرار می گیرند.

وی گفت :مدیران کانال ها می توانند با مراجعه به واحد انفورماتیک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تکمیل فرم های خاص در راستای طرح ساماندهی قرار گیرند.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  اجرای این طرح را رشد و توسعه فرهنگ قرآنی ،ایثار و شهادت،نماز شناسایی آسیب های اجتماعی و سایر مقوله های فرهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام/م

طرح شناسه دار کردن کانال‌های تلگرامی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.