فرمانده قرارگاه شمال‌غرب ارتش گفت: هرگونه حرکت، حتی کوچک‌ترین تحرک علیه منافعامان را با شدت پاسخ می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: هرگونه حرکت، حتی کوچک‌ترین تحرک علیه منافعامان را با شدت پاسخ می‌دهیم.

 امیر سرتیپ دوم امیر حسین شفیعی امروز سی‌و یکم شهریور در مراسم رژه نیرو‌های مسلح آذربایجان‌غربی در ارومیه اظهار کرد: در صورت انجام کوچک‌ترین تحرک در منطقه، پاسخگوی عملیات نظامی دشمنان خواهیم بود.

وی افزود: نیرو‌های مسلح ایران از نیرو‌های تأثیرگذار منطقه هستند که جان خود را فدای ملت می‌کنند و باید به این مسئله توجه کرد که اکنون ما برهم‌زننده موازنه قدرت در دنیا قلمداد می‌شویم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: اگر استکبار بخواهد حرکتی در مقابل ما بکند ما با قدرت تمام در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس و تفکر انقلاب اسلامی با سرعت در کشور‌های منطقه نفوذ کرده و ترس دشمنان از این مسئله بسیار است.

امیر سرتیپ دوم شفیعی بیان کرد: فرزندان شما در نیرو‌های مسلح آماده هستند در هر ساعت از شبانه روز در هر نقطه پاسخ کوبنده‌ای را به یاوه‌گویان دهند.
 فرمانده منطقه‌ای قرارگاه شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دفاع مقدس، هیمنه پوشالی شکست ناپذیری استکبار جهانی را درهم شکست.

امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی روز شنبه در رژه نیرو‌های مسلح آذربایجان غربی که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت افزود: ما در جنگ هشت ساله اقتدار خود را به جهانیان ثابت کردیم و با قدرت تمام و تحت فرمان مقام عظمای ولایت در مقابل استکبار جهانی ایستاده و اجازه ندادیم ذره ایی از خاک کشور جدا شود.

وی به دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب به غیر از سرافکندگی، وابستگی و بی هویتی چیز دیگری نداشتیم و اگر تاریخ را مطالعه کنیم در تمام جنگ‌هایی که رخ داده جنگی نبوده که درآن بخشی از ایران جدا شود. تجربه جنگ هشت ساله به ملت ایران حفظ ولایت مداری و قوی بودن با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب است.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.