قابلیت خراسان شمالی برای تبدیل شدن به استان صادرات محور

معاون وزیر صنعت و تجارت گفت: خراسان شمالی آمادگی تبدیل شدن به استان "صادرات محور" را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛  محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی در جریان بازدید از سه واحد تولیدی مستقر در شهرک بیدک بجنورد و شهرک صنعتی آشخانه بازدید اظهار داشت: خراسان شمالی با ظرفیت‌های موجود آمادگی تبدیل به یکی از استان‌های صادرات محور را دارا است.

وی در بازدید از واحد تولیدی فولاد گذران اعتماد بجنورد واقع در شهرک صنعتی آشخانه که به تولید فلنچ مشغول است، افزود: اصلاح خط تولید در افزایش کمی و کیفی و ارتقای سطح تولیدات محصول بسیار موثر است. با رعایت استانداردهای جهانی و اصلاح خط تولید، می توان با استفاده از ظرفیت حداکثری جایگاه خوبی را در صادرات محصولات کسب کرد.

فیاض در بازدید از واحد بجنورد پلاستیک، مستقر در شهرک صنعتی بجنورد، تصریح کرد: واحدهای تولید کننده انواع پلاستیک و بسته بندی، باید با دقت و شناخت سلیقه مشتری در نوع بسته بندی نظر مخاطب و بازار را جلب نمایند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با استفاده از نسل جدید بسته بندی محصولات، می توان تحولی شگرف در بازار فروش به وجود آورد چرا که امروز بسته بندی و ظاهر زیبای محصول نقش مهمی در جلب نظر و رضایت خریدار کالا دارد. وی همچنین بر ضرورت تغییر الگوی مصرف پلاستیک و استفاده از فناوری نانو در بسته بندی های زیست تخریب پذیر تاکید نمود

فیاض در بازدید از واحد فولاد صنعت اترک نیز بر ضرورت استفاده از روش های نوین بازاریابی تاکید کرد و بکارگیری روش های جدید فروش کالا به صورت اینترنتی و استفاده از ظرفیت عظیم فضای مجازی را، عامل مهمی در موفقیت بازار فروش دنیای امروز دانست.

انتهای پیام/آ

بازدید معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از شهرک صنعتی بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.