مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: نمایندگان ما در آسیا با خطر محرومیت از این رقابت‌ها مواجه هستند.

روزبه وثوق احمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت فرشید طالبی و علی کریمی از باشگاه تراکتورسازی به AFC اظهار کرد: دو بازیکن سابق تراکتورسازی شکایت نکردند بلکه در نامه ای به AFC اعلام کردند که از باشگاه تبریزی طلب دارند.

او درباره وضعیت دریافت مجوز حرفه ای برای باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: همه باشگاه ها باید مدارک و اسناد بدهی های خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه بدهند تا مجوز حرفه ای برایشان صادر شود. تیم الاهلی عربستان هم هنوز مهلت دارد تا مدارک مالی خود را به AFC بدهد تا از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خارج نشود.

وثوق احمدی درباره مهلت باقی مانده برای باشگاه های ایرانی جهت دریافت مجوز حرفه ای تصریح کرد: تاج رئیس فدراسیون فوتبال با مذاکره با مسئولان afc  توانست مهلت تعیین وضعیت بدهی باشگاه ها را 2 ماه تمدید کند. به هر حال باشگاه ها تا اواسط مهر ماه فرصت دارند تا وضعیت بدهی خود را مشخص کنند. باشگاه هایی از لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده کنار گذاشته نمی شوند که از شاکیان خود وقت گرفته باشند و یا پرونده شان در دادگاه دیگری در حال رسیدگی باشد در آن صورت با محرومیت از این رقابتها مواجه نمی شوند.

او درباره وضعیت پرونده ژوزه و دستیارانش بیان کرد: حکم پرونده ژوزه هنوز در اختیار فدراسیون فوتبال قرار نگرفته است اما از باشگاه پرسپولیس درخواست کردیم پرونده این مربی را به ما بدهد تا در جریان رای afc باشیم. 

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان در پایان خاطر نشان کرد: چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پرونده های زیادی در فیفا دارند و باید تا اواسط مهر ماه وضعیت بدهی خود را مشخص کنند در غیر این صورت با محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا مواجه می شوند.

انتهای پیام/

مهلت تعیین وضعیت بدهی های باشگاه ها به زودی پایان می یابد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
بدرک هدایتی که ازاد شد لنگیها از فلاکت نجات پیدا کردن
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
بدرک هدایتی ازاد شده مشگل لنگیها حل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
چرا بازیکنای استقلال انقدر مصدوم میشن
آخرین اخبار