ایران با ۲۰ میلیون داوطلب جوان در برخورداری از جوانان داوطلبان جمعیت هلال احمر رتبه نخست جهان را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله عبدالحسین معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر کشور در قائم شهر گفت: جمعیت هلال جمهوری اسلامی با ۲۰ میلیون داوطلب جوان در بهره مندی از جوانان داوطلب برای ارائه خدمات و امداد رسانی به آسیب دیدگان حوادث رتبه نخست جهان را دارد.


وی افزود: براساس شاخص‌های بین المللی، ایران به نسبت جمعیت ۸۰ میلیونی بیشترین جمعیت داوطلب در جهان را دارد که با این ظرفیت بالنده سهم تعیین کننده‌ای در امداد رسانی و کاهش آلام آسیب دیدگان حوادث دارند.


نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر کشور روحیه ایثارگری، مسئولیت پذیری و علمی بودن کار‌ها و حضور به موقع و خدمات رسانی و امداد به مصدومان و آسیب دیدگان به صورت بهنگام را از شاخص‌های اصلی امداد و نجات و خدمات رسانی در هلال احمر نام برد که جمهوری اسلامی در این عرصه جزو ۱۰ کشور برتر جهان است.


آیت الله عبدالحسین معزی همچنین با مهم شمردن نقش خیران در امداد رسانی گفت: جمعیت هلال احمر سومین سازمان برخوردار در زمینه موقوفات و کمک‌های خیرین نیک اندیش است که با مساعت خیران، همواره شاهد افزایش امداد رسانی و کاهش آلام جمعیت حادثه دیدگان از حوادث در داخل و خارج از ایران هستیم.


انتهای پیام/ع


ایران رتبه نخست جهان در میزان داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.