بهره برداری از طرح اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید در بهمئی

فرماندار بهمئی گفت: ۲ طرح اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان بهمئی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی در مراسم بهره برداری از طرح‌های اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان بهمئی، با اشاره به اینکه این طرح‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی و با حمایت صندوق کار آفرینی امید برای جوانان جویای کار ایجاد شده است گفت: برای بهره برداری از ۲ طرحِ باشگاه ورزشی بانوان بهمئی و طرح تولیدی مبلمانِ شهر لیکک، یک میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق کار آفرینی امید هزینه شد که ۶ نفر شغل پایدار ایجاد کرد.

علی اکبر فرهنگی نسب افزود: تسهیلات پرداخت شده در یک سال گذشته در شهرستان بهمئی، در بخشهای کشاورزی، دامداری، خدماتی و تولیدی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به اینکه، ۷۰ درصد تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، تولیدی، صنایع دستی، گلخانه‌ای و زنبور داری پرداخت شده است از افزایش یک و نیم برابری تسهیلات پرداختی صندوق کار آفرینی امید تا پایان امسال خبر داد.

ارسلان حسن پور گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده که از این مقدار سهم شهرستان بهمئی ۱۸ میلیارد ریال است.

وی افزود: با پرداخت این تسهیلات ۱۵۰ نفر شغل پایدار در این شهرستان ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/ش

بهره برداری از طرح‌های اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.