تصویب اعتبار ۵۴ میلیاردی در بخش کشاورزی بابل

۵۴ میلیارد ریال اعتبار امسال برای بخش کشاورزی شهرستان بابل تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: ۵۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبارات طرح‌های تملک دارایی سرمایه ای، متوازن استانی، ۳ درصد نفت و متوازن متمرکز در کمیته برنامه ریزی شهرستان بابل تصویب شد.


وی از معرفی ۵ هزار و ۷۱۹ نفر از خسارت دیدگان برف و سرمای آذرماه سال ۹۵ برای دریافت ۲۵۸ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال تسهیلات کم بهره به بانک کشاورزی و بهره مندی ۷۸۳ نفر از این تسهیلات به مبلغ ۳۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال خبر داد و افزود: کشاورزان خسارت دیده که دارای بدهی معوق هستند برای بخشودگی سود کارمزد و جریمه براساس ماده ۲ تبصره ۳۵ قانون بودجه به بانک‌های عامل معرفی شدند.


وی صدور یک فقره پروانه بهره برداری برای شرکت لبنیات گوارای بابل، اخذ یک فقره پروانه بهره برداری برای احداث شالیکوبی در شهرک صنعتی رجه، صدور ۳ فقره جواز تاسیس و انبارداری و نگهداری محصولات کشاورزی، برنج پوست گیری شده و خشکاندن شلتوک و بسته بندی برنج را از دیگر فعالیت‌های این مدیریت برشمرد.


طاهری درخصوص اقدامات بخش امور اراضی گفت: شناسایی ۲۶ مورد اراضی بایر به مساحت ۸۳ هزار و ۴۶۰ مترمربع از جمله عملکرد این مدیریت برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در ماه گذشته بود.


انتهای پیام/ع


۵۴ میلیارد اعتبار در بخش کشاورزی بابل تصویب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار