ایجاد اشتغال با برنامه‌‏ریزی در شیوه تولید گیاهان دارویی

برنامه‌‏ریزی اصولی در شیوه تولید گیاهان دارویی و بازاریابی می‌توان علاوه بر درمان بیماری‎ها، سبب ایجاد اشتغال، جلوگیری از تخریب مراتع و حفظ محیط زیست شد.

ایجاد اشتغال با برنامه‌‏ریزی در شیوه تولید گیاهان داروییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به برگزاری یک دوره کارگاه بازاریابی گیاهان دارویی در محل مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، گفت: گیاهان دارویی کاربرد‌های زیادی در زمینه‌های غذا، دارو و بهداشت، درآمدزایی، کسب و کار و تجارت دارند.


وی افزود: با برنامه‌‏ریزی اصولی در شیوه تولید گیاهان دارویی و بازاریابی می‌توان علاوه بر درمان بیماری‎ها، موجب اشتغالزایی، جلوگیری از تخریب جنگل‎‌ها و مراتع و حفظ محیط زیست شد.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به ضرورت تحول در توسعه کشت سالم و صنعت کشت گیاهان دارویی به عنوان منابع خدادادی طبیعی، بر انجام بازاریابی و تجارت در این محصولات تاکید کرد.


وی درخصوص عملیات بازاریابی برای محصولات کشاورزی گفت: این عملیات شامل مراحلی، چون نیازسنجی بازار و درصورت نیاز ترویج، ارائه مشاوره علمی و مالی، تضمین خرید، ذخیره سازی محصول، فرآوری و حمل و نقل، برقراری ارتباط پایدار و فرهنگ‌سازی در زمینه کاشت، فرآوری، ساماندهی و توسعه گیاهان دارویی و ایجاد شبکه بازاریابی است.


انتهای پیام/ع


ضرورت برنامه‌‏ریزی اصولی در شیوه تولید گیاهان دارویی و بازاریابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار