معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۱۷ محفل انس با قرآن کریم در شهر‌های مختلف آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام علی مقنی معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بهره مندی مردم شهر‌های مختلف استان آذربایجان غربی از فضای معنوی مسابقات قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن کریم برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ۱۴ شهرستان،افزود: مردم شهرستان‌های بوکان، مهاباد، نقده، ارومیه، شاهین دژ، تکاب، چایپاره، شوط و خوی میزبان محافل انس با قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام مقنی گفت: حمیدرضا احمدی وفا، حامد، ولی زاده و وحید وکیلی از جمله قاریان بین المللی با همراهی چهار گروه مدیحه سرایی در این محافل انس با قرآن کریم تلاوت خواهند کرد.

وی افزود: سه محفل انس با قرآن کریم نیز ویژه بانوان در ارومیه برگزار می‌شود.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به انتشار کتاب «ارومیه» اشاره و اظهار کرد: در این کتاب به شناساندن ظرفیت‌های استان آذربایجان غربی به عنوان میزبان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پرداخته شده است که در یک هزار نسخه در اختیار شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی قرار می‌گیرد.

وی گفت: همچنین کتابی با عنوان «ایران» برای متسابقین سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی به ۳ زبان در حال تدوین و انتشار است.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: شهر ارومیه از ظرفیت قرآنی بالقوه‌ای برخوردار است که باید به نحو احسن شناسایی و بهره برداری شود.

انتهای پیام/م

۱۷ محفل انس با قرآن کریم همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.