معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، برنامه مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس در جلسه ستاد میزبانی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز اظهار کرد: روز جمعه ۱۷ شهریور مجمع عمومی و انتخاباتی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دانش آموزی آسیا (ASFF) در شیراز برگزار می‌شود.

جعفری افزود: چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا با رقابت ۷ تیم خارجی و دو تیم داخلی از ۱۷ تا ۲۵ شهریورماه به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در همین روز هم افتتاحیه مسابقات در مجموعه ورزشی بعثت آموزش و پرورش در شیراز برگزار خواهد شد.

جعفری اضافه کرد: مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در دو گروه ۵ و ۴ تیمی از ۱۷ تا ۲۱ شهریور برگزار خواهد شد و مرحله نیمه نهایی و ن‌هایی نیز در روز‌های ۲۴ و ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های فارس، هندوستان، تایلند، اندونزی و کره جنوبی و در گروه دوم این مسابقات تیم‌های مالزی، چین، سریلانکا وایران حضور داشته و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

جعفری افزود: قبل از برگزاری افتتاحیه دو مسابقه فوتبال بین تیم‌های هندوستان و تایلند و تیم‌های فارس و اندونزی به ترتیب در ساعت‌های ۱۴ و ۱۶ در مجموعه ورزشی حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در روز شنبه ۱۸ شهریور نیز در مجموعه ورزشی بعثت ابتدا از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های فارس وکره جنوبی و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه دیدار تیم‌های ایران و مالزی برگزار خواهد شد

جعفری همچنین گفت: در همین روز هم در مجموعه ورزشی حافظیه ابتدا از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های هندوستان و اندونزی و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه دیدار تیم‌های چین و سریلانکا برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در روزیکشنبه ۱۹ شهریور نیز در مجموعه ورزشی حافظیه ابتدا از ساعت ۱۵ تیم‌های تایلند واندونزی وسپس درساعت ۱۷:۱۵ تیم‌های هندوستان وکره جنوبی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

جعفری گفت: در روز دوشنبه ۲۰ شهریور نیز ابتدا از ساعت ۱۵ در مجموعه ورزشی بعثت تیم‌های فارس و هندوستان و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه تیم‌های ایران و چین با هم به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در مجموعه ورزشی حافظیه در همین روز هم ابتدا از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های مالزی سریلانکا و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه رقابت تیم‌های تایلند کره جنوبی برگزار خواهد شد.

جعفری ادامه داد: در روز سه شنبه ۲۱ شهریور نیز ابتدا از ساعت ۱۵ در مجموعه ورزشی بعثت تیم‌های فارس تایلند و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه تیم‌های ایران و سریلانکا با هم به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس افزود: در همین روز در مجموعه ورزشی حافظیه ابتدا از ساعت ۱۵ تیم‌های کره جنوبی و اندونزی و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه تیم‌های چین و مالزی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ن

مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار