مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی برگزار شد و بتول نقی‌زاده از خراسان‌جنوبی، مقام اول جشنواره را از آن خود کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ رحمتی ، معاون امور عمرانی استاندار زنجان در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی گفت : یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه جوامع متمدن و مدنی، زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تعامل هر چه بیشتر بین شهروندان است و این مهم با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست محقق می‌شود.


وی افزود : تا برگزاری جشنواره آش بعدی سعی می کنیم ظرفیت آمفی‌تئاتر گاوازنگ را ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر بیشتر کنیم. البته شهروندان نیز باید نقش چشم بینای دولت را ایفا کنند و با ابراز نواقص موجود، در بهبود کیفیت شرایط فعلی مشارکت داشته باشند.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان نیز در ادامه با ابراز خرسندی و تقدیر از میهمان‌نوازی زنجانی‌ها، گفت: در جشنواره آش امسال، 26 استان در بخش آش و 31 استان در بخش صنایع‌دستی حضور داشتند.


وی افزود: ۱۲ استان مختلف در قالب آیین‌ها و سیاه چادرها در جشنواره حضور یافتند و حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در آئین افتتاح دوازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی نشان از اهمیت این موضوع داشت.


محمدی ، سرپرست شهرداری زنجان نیز گفت: شهرداری با رویکرد فرهنگی و اجتماعی، نقش‌آفرینی برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه را از وظایف خود می‌داند.


وی با تأکید بر این‌که امیدواریم میهمانان، زنجان را با خاطره خوش ترک کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات عمرانی بسیار خوبی جهت آماده‌سازی مجموعه گاوازنگ صورت گرفته است و ما نیز همه سعی خود را به کار گرفتیم تا شرایط مطلوبی برای برگزاری جشنواره فراهم شود.
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.