شرکت ایتالیایی جیووا از دریافت غرامت ۱۰ میلیارد تومانی از فدراسیون فوتبال رضایت نداده است و آن‌ها خواستار دریافت ضرر خود هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،فدراسیون فوتبال ایران پس از عقد قرارداد با شرکت جیووا و درست پیش از بازی تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی برابر قطر ، این قرارداد را فسخ و لباس های آدیداس را بر تن بازیکنان تیم ملی کرد.

این موضوع سبب شد تا مسئولان شرکت جیووا خواستار غرامت 10 میلیارد تومانی از فدراسیون فوتبال شوند و حتی شکایت خود را نیز به فیفا ارسال کردند و منتظر پاسخ نهادهای قضایی فدراسیون جهانی فوتبال هستند.

بر همین اساس، محمد علی بردبار،  نماینده جیووا در ایران در این رابطه گفت: «نمی خواهم راجع به اتفاقاتی که رخ داده است صحبت کنم چرا که کنکاش در این موضوع چیزی جز تکدرخاطر را به همراه نخواهد داشت و بر اساس این قرارداد ما مورد ظلم قرار گرفتیم و خیلی ضرر کردیم اما به خاطر مصالح ملی و دلخوشی مردم دوست نداریم این مضوع را پیگیری کنیم.

او افزود:  بخشی از هزینه ای که انجام داده بودیم را فدراسیون به ما داد اما از بابت خسارت ما هیچی نگرفتیم و دیگر خواستار دریافت غرامت نیستیم.

سعید یحیایی، مدیر بخش صادرات شرکت جیووا ایتالیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد  و ما خواستار دریافت غرامت 10 میلیاردی از فدراسیون فوتبال هستیم. امروز با وکلای شرکت نشست داریم و در این زمینه با هم گفت و گو خواهیم کرد.

او افزود: بردبار دیگر نماینده جیووا نیست و نمی دانم چرا این صحبت ها را مبنی بر رضایت شرکت جیووا اعلام کرده است.

انتهای پیام/

اصرار جیووا برای دریافت غرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار