13 وانت تحویل مددجویان نرماشیری شد

به منظور اشتغال و توانمند سازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد 13 خودرو وانت نیسان زامیاد با مشارکت صندوق کارآفرینی امید تحویل مدد جویان نرماشیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، رضا موحدی، مدیر کمیته امداد شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه این خودروها در قالب تفاهم نامه سه‌جانبه بین کمیته امداد با شرکت خودروسازی زامیاد و صندوق کارآفرینی امید تحویل مددجویان می شود، گفت: یکی از اهداف بسیار مهم کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی آنان است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد قیمت تمام شده هر خودرو را صندوق کارآفرینی امید با واگذاری تسهیلات به مددجو پرداخت می کند و ۱۰ درصد باقیمانده نیز سهم آورده متقاضی است، افزود: در صورتیکه مددجویی نتواند ۱۰ سهم درصد خود را بپردازد، این مبلغ توسط کمیته امداد به صورت وام قرض الحسنه به مددجو پرداخت می شود.

موحدی تصریح کرد: برای سهولت کار متقاضیان و به دلیل اینکه اکثر مددجویان برای آوردن ضامن یا چک کارمندی با مشکل مواجه‌اند، سند خودرو به عنوان ضمانت در صندوق کارآفرینی امید باقی می‌ماند و پس از اتمام اقساط در اختیار مددجو قرار گیرد.

وی ارزش ریالی هر دستگاه وانت نیسان را به طور متوسط بین ۳۷ تا ۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این خودروها با تسهیلات قرض‌الحسنه و با بازپرداخت ۶۰ ماهه تحویل مددجویان می شود.

موحدی پیش بینی کرد: این مددجویان از طریق این خودروها ماهیانه بیش از یک میلیون و 500 هزار تومان در آمد زایی داشته باشند و توانمند شده و به خود کفایی برسند.

وی در ادامه با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی علاوه بر توانمندسازی مددجویان باعث حفظ عزت نفس آنان نیز می شود، افزود: ۴۰ فقره وام اشتغال به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانکی و امداد در چهار ماهه امسال به مددجویان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شده است.

وی از واگذاری پنج خودروی وانت نیسان در سال ۹۵ به پنج مددجوی تحت حمایت این شهرستان به منظور اشتغال و توانمندسازی آنان خبر داد و افزود: با واگذاری این خودروها هم اکنون هر کدام از مددجویان روزانه با درآمدزایی حدود ۱۰۰ هزار تومان به خودکفایی رسیده اند.

انتهای پیام/ی

ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار