مسئول میراث فرهنگی شهرستان سرایان گفت:7 صنعتگر و هنرمند شهرستان سرایان در جشنواره شب های فرهنگی استان خراسان جنوبی در برج میلاد حضور پررنگ داشتند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ عرب،مسئول میراث فرهنگی شهرستان سرایان گفت: 7 نفر از هنرمندان شهرستان سرایان در رشته های حوله بافی، معرفی و فروش محصولات صنایع دستی، معرفی و فروش داروها و دمنوش های گیاهی و سوغات محلی، چلنگری و زنگوله سازی، میناکاری برای فروش و بصورت تولید زنده، سفالگری برای فروش و بصورت تولید زنده در جشنواره شب های فرهنگی استان خراسان جنوبی که در برج میلاد برگزار شد، حضور فعال و مؤثر داشتند.

وی با بیان اینکه برج میلاد تهران مدتی است جشنواره شب‌های تابستانی را آغاز کرده و این هفته میزبان شب‌های فرهنگی استان خراسان جنوبی بود،افزود: شب های فرهنگی خراسان جنوبی 10 و 11 شهریورماه از ساعت 18 لغایت 23 در محل فضای باز برج میلاد تهران برگزار شد.

عرب گفت: استقبال بسیار خوبی از این جشنواره به عمل آمد و علاوه بر بازدید استاندار استان و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی وعده زیادی از مردم نیز بازدید و از نزدیک با فرهنگ و آداب و رسوم و جاذبه های تاریخی و گردشگری منطقه آشنا شدند.


وی افزود: همچنین میزان فروش محصولات صنایع دستی و سوغات محلی شهرستان در این جشنواره را خیلی خوب بوده است.
انتهای پیام/ب


فروش خوب محصولات شهرستان سرایان در نمایشگاه برج میلاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار