جذب 15 درصدی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان كرمانشاه از جذب 15درصد تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی اين شهرستان برای نوسازی ماشین آلات کشاورزی خبر داد.

در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  حاتمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان كرمانشاه با اشاره به جذب اعتبارات خرید تراکتور و ادوات کشاورزی  بیان کرد: با جذب اعتبار یاد شده 12 دستگاه تراکتور زراعی سبک، 18دستگاه تراکتور زراعی سنگین و تعداد 52 دستگاه ادوات دنباله بند در زیربخش زراعت و باغبانی خریداری شده است.
وی گفت: شهرستان كرمانشاه در جذب تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در سال‌جاری اهتمام جدی داشته است افزود: از هیچ تلاشی برای جذب تسهیلات چشم‌پوشی نشده است.

این مسئول به مجموع اعتبارات جذب شده برای بخش مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان كرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع 27میلیارد و 871 میلیون ریال اعتبارات در این بخش جذب شده است.

حاتمی به اقدامات انجام شده برای جذب تراکتور و ادوات دنباله‌ بند در سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: در سال‌جاری 30 دستگاه تراکتور و همچنین 52 دستگاه ادوات دنباله‌ بند به ناوگان مکانیزاسیون در شهرستان كرمانشاه اضافه شده است مسیر توسعه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان كرمانشاه با جدیت دنبال می‌شود.

وی  بیان کرد: باید در جهت بالا بردن میزان تولید، کیفیت محصولات تولیدی و افزایش بهره وری گام‌های اساسی برداشته شود و با کشت مکانیزه می توان هزینه تولید محصولات کشاورزی را پایین آورد، همچنین با توجه به خشکسالی و کاهش بارندگی طی سال های اخیر در اين شهرستان، برای حفظ آب و خاک باید به سمت و سوی استفاده از فناوری های جدید و بهره برداری از ماشین آلات نوین رفت.

 

انتهای پیام/ز

نوسازی ماشین الات کشاورزی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.