ماشین آلات کشاورزی کرمانشاه با اختصاص 501 میلیارد ریال تسهیلات خط 4 مکانیزاسیون تجهیز و نوسازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:ماشین آلات کشاورزی کرمانشاه با اختصاص 501 میلیارد ریال تسهیلات خط 4 مکانیزاسیون تجهیز و نوسازی می شوند

 خسرو شهبازی گفت: تسهیلات خط 4 مکانیزاسیون از پانزدهم ارديبهشت 1395 ابلاغ گردیده و متقاضيان تا پايان سال جاري مي توانند براي استفاده از تسهيلات فوق الذكر اقدام نمايند.

وی با اشاره به اینکه خط 4 مکانیزاسیون با سود 15 درصد به متقاضیان ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: مدت بازپرداخت این تسهیلات 5 تا 7 ساله است.

شهبازی تصریح کرد: تسهیلات خط 4 مکانیزاسیون از طریق بانک کشاورزی جهت خرید ماشین‌ها و ادوات کشاورزی به متقاضيان ارائه مي گردد.

وی روند دریافت تسهیلات خط 4 مکانیزاسیون را مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها همراه با مدارک ذکر شده و تشکیل پرونده اولیه و پیگیری از طریق واحد مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها اعلام کرد.

گفتنی است طی سه سال گذشته و در دولت تدبیر و امید در قالب خط 1و2و 3 مکانیزاسیون بیش از 903 میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص یافته که از این مبلغ بیش از 743 میلیارد ریال به منظور خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی در استان جذب شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.