انتخاب و معرفی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون شنای کشور انتخاب و معرفی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مجمع انتخابات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسن رضوانی، رئیس فدراسیون و علی باقری، مسوول مجامع وزارت ورزش و جوانان در یاسوج برگزار شد.

پژمان بارون‌زاده، سید اسلام‌الدین حسینی و امین محمدی سه کاندیدای این مجمع انتخاباتی بودند که با انصراف امین محمدی انتخابات با حضور دو کاندیدای دیگر برگزار شد.

از 19 عضو دارای حق رای در این مجمع انتخاباتی 16 نفر در این مجمع حاضر و رای‌گیری با حضور آنها برگزار شد.

پس از برگزاری انتخابات و جمع‌آوری آرا از 16 رای ماخوذه 13 رای به نام پژمان بارون‌زاده و سه رای به نام سید اسلام‌الدین حسینی بود که در نهایت بارون‌زاده به عنوان رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد به مدت چهار سال انتخاب و معرفی شد.

ضرورت توجه و حمایت بیشتر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد

پژمان بارون‌زاده در این مجمع با اشاره به انواع مشکلات عدیده این رشته ورزشی در استان، اظهار کرد: طی شش سال گذشته تاکنون هیچ اعتباری از اداره کل دریافت نکردیم.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علی‌رغم انواع مشکلات توانستیم ورزشکاران را پرورش داده و در مسابقات متعددی شرکت کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و اعزام ورزشکاران شنای استان به مسابقات از دیگر فعالیت‌های انجام شده طی این مدت است.

وی با بیان اینکه همیشه بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی داریم، یادآور شد: استعدادهای زیادی در این استان در رشته‌های مختلف به خصوص شنا وجود دارد که باید شناسایی، تقویت و حمایت شوند.

بارون‌زاده توسعه و ارتقای این رشته ورزشی در استان را نیازمند توجه و حمایت فدراسیون شنا دانست و بر ضرورت توجه و حمایت بیشتر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

وی نداشتن دفتر هیات را یکی دیگر از مشکلات مهم این هیات عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم فدراسیون در خصوص راه‌اندازی و اختصاص استخر، واگذاری تجهیزات و امکانات همکاری و حمایت کافی از این هیات را داشته باشد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری انتخابات هیات رئیسه شنا، شیرجه و واترپلوی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.