حل مشکلات اجتماعی تنها با نگاه سخت گیرانه امکان پذیر نیست و باید به این مشکلات نگاهی اجتماعی داشت و از طریق مشارکت نظام مند مردم این مشکلات رفع شود.

رفع مشکلات اجتماعی از طریق مشارکت نظام مند مردم محقق خواهد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در سفر یک روزه به رشتخوار گفت: پارلمان مشورتی زنان استان خراسان رضوی مدلی جدید است که بنا دارد از ظرفیت مشورتی نیمی از افراد جامعه درامر توسعه بهره گیرد.

وی افزود:در راستای نمادینه سازی و گفتمان سازی باید ضرورت و اهمیت این پارلمان بیان شود و پارلمان مشورتی زنان به گفتمان غالب تبدیل شود.

حسینی گفت: تحقق مشارکت زنان در امر توسعه نیاز به ساختار و ستادینه سازی دارد و پارلمان مشورتی زنان ساختاری برای تحقق مشارکت بانوان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در دنیا دو رویکرد درخصوص مشارکت زنان در عرصه اجتماع وجود دارد، گفت: رویکرد نظام جمهوری اسلامی و بویژه دولت تدبیر و امید توانمندسازی مبتنی بر فرصت آفرینی در حوزه زنان است.

حسینی افزود: پارلمان مشورتی زنان مشارکت نظام مند زنان در عرصه توسعه است و موجب تولید سرمایه اجتماعی و سلامت اجتماعی می شود.

معاون استاندار گفت: رویکرد دولت مشارکت نظام مند مردم در حل مشکلات اجتماعی است و با همین رویکرد در استان خانه تشکل های غیر دولتی و خانه جوانان راه اندازی شده است.

حسینی با اشاره به دستاوردهای هفته دولت در استان گفت: از هزار و 545میلیارد تومان اعتبار مربوط به پروژه های افتتاحی استان در هفته دولت، 75 میلیارد تومان مربوط به پروژه های افتتاحی در شهرستان رشتخوار بوده است.

انتهای پیام// م.م

تحقق مشارکت زنان در توسعه نیاز به ساختار و ستادینه سازی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.