مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان گفت:مجاهدت ها و سلحشوری هایی که در این استان انجام شده قابل بیان و توصیف نیست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ابوالقاسم امان‌اللهی شب گذشته در مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره تولیدات رادیوئی و تلویزیونی مراکز استان‌ها که که با حضور معاون امور استان های سازمان صداوسیما کشور درسالن آمفی تئاتر صدا و سیمای مرکز کردستان در سنندج برگزار شد، ضمن خیر مقدم به همه مهمانان گفت: استان کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و سرزمینی است که زیر آسمان کبود هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به این سرزمین نیست.

وی با اشاره به اینکه کردستان اولین قوم آریایی است،افزود: این استان پیوند ناگسستنی با ایران و ایرانی دارد.

امان اللهی با بیان اینکه کردستان سرزمین آب و آیینه و مردمان غیور و وفادار است، عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس دشمن نتوانست وارد یک وجب از خاک این دیار شود و مردم این منطقه مجاهدان بزرگی را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

 مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان در ادامه با بیان اینکه کردستان سرزمین شهدا و سرداران بزرگی است که برای امنیت پایداری نظام، شهید شدند،گفت:مجاهدت ها و سلحشوری هایی که در این استان انجام شده قابل بیان و توصیف نیست.

امان اللهی اضافه کرد: امیدواریم  درطول چند روز برگزاری این جشنواره  بتوانیم شرایط مطلوب و مناسبی برای مهمانان استان فراهم کنیم و آنها از زیبایی های این خطه از میهن اسلامی مان لذت ببرند.

انتهای پیام/م

هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم کردستان نیست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.