ماموستا رستمی گفت: مردم فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که دلسوز، عدالت طلب و تلاشگر برای رونق اقتصادی کشور باشد.

 امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، مشارکت امروز مردم را در پای صندوق‌های رای پرشور ارزیابی کرد و افزود: این مشارکت بیانگر وحدت و همدلی بین ملت و حاکمیت است.

ماموستا فایق رستمی، صداقت و اصلح بودن را لازمه رئیس جمهور آینده دانست و گفت: فرد منتخب باید تمام تلاش خود را برای از بین بردن فقر و ایجاد شغل و درآمد برای جوانان بکار گیرد.

وی تاکید کرد: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم بودجه و اعتبارات دولتی را عادلانه بین نقاط مختلف کشور از جمله کمترتوسعه یافته توزیع کند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: مردم فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که دلسوز، عدالت طلب و تلاشگر برای رونق اقتصادی کشور باشد و به فکر پست و مقام نباشد، بلکه هدفش خدمتگزاری به جامعه باشد.

خطیب جمعه سنندج  اظهار کرد: فردی برای ریاست جمهوری مناسب است که به فکر اجرای عدالت در همه زمینه ها، ایجاد رونق اقتصادی و کم کردن تضاد طبقاتی باشد.

وی اضافه کرد: انتظار ما این است رئیس جمهور آینده از نخبگان اهل سنت برای مدیریت‌های مهم کشور و به ویژه استان استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.