مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از آغاز به کار نمایشگاه فن بازار بخش تعاون استان زنجان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خبر داد .

فن بازار بخش تعاون استان زنجان با رویکرد اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛  یوسفی مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان گفت :نمایشگاه فن بازار همزمان با هفته تعاون از 13 تا 19  شهریور و با مشارکت تعاونگران استان در قالب 43 غرفه در مجموعه فرهنگی و تاریخی کارخانه کبریت سابق زنجان دایر شده است.

 

 

وی یادآورشد: در این نمایشگاه شرکت های تعاونی دانش بنیان، تولیدی ، صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی، خدماتی، فنی و مهندسی، صنایع تبدیلی و مسکن استان زنجان حضور دارند.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد : در این نمایشگاه  با ایجاد بسترهای مناسبی برای ارائه دهندگان محصولات و خدمات به منظور تعامل بیشتر و کشف توانمندی های تعاونی ها، پیش بینی شده است.

 

 

وی گفت: در نمایشگاه فن بازار، واحدهای خدماتی، تولیدی و تعاونی محصولات خود را برای یافتن سرمایه گذار و حامی مالی عرضه می کنند.علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 16 تا 22 به محل کارخانه کبریت زنجان مراجعه کنند.

انتهای پیام /ر

کارخانه کبریت زنجان میزبان مشارکت تعاونگران استان در قالب 43 غرفه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.