معاون سواد آموزی آموزش و پرورش از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی برای 4000 نفر از آموزش دهندگان دوره های سواد آموزی خبر داد.

برگزاری آزمون توانمند سازی برای ۴هزار نفر از آموزش دهندگان دوره های سواد آموزیبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر صباحی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش در جلسه ی هماهنگی با نهاد جهاد دانشگاهی استان از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی برای 4000 نفر از آموزش دهندگان دوره های سواد آموزی در ماه های شهریور و مهر سال جاری خبر داد.

ضمن تشکر از همکاری جهاد دانشگاهی در ایجاد فضای مجازی برای برگزاری آزمون توانمند سازی آموزش دهندگان گفت: این آزمون به منظور ساماندهی و افزایش توانمندی آموزش دهندگان سراسر کشور برگزار می شود و آموزش دهندگان در صورت احراز نمره قبولی می توانند همکاری خود را با سواد آموزی ادامه دهند.


در ادامه مدیر روابط بین الملل جهاد دانشگاهی استان از فراهم نبودن زیر ساخت و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آزمون در دو مرکز کرمان و جیرفت خبر داد و افزود: این آزمون به عنوان بزرگترین آزمون مجازی کشور از تاریخ 96/6/25 لغایت 20 /7/ 96 برگزار می شود، لذا فراگیران با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی از تاریخ 96/6/19 لغایت 6/25/ 96 نسبت به تعیین زمان و مکان آزمون اقدام کنند.


وی در پایان گفت : فراگیران برای دریافت دروس اختصاصی دوره که در قالب لوح فشرده و به صورت رایگان تهیه شده می توانند از تاریخ 96/6/19 به مرکز جهاد دانشگاهی استان مراجعه کنند.


انتهای پیام/س

 

آزمون توانمند سازی برای ۴هزار نفر از آموزش دهندگان دوره های سواد آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار