مهم ترین اخبار کمیته امداد را با یک کلیک مشاهده کنید.

لزوم کنترل رفتارهای حزبی و گروهی کارکنان در کمیته امداد/ شناسایی 30 هزار بیمار تحت حمایت کمیته امدادبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته امداد در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

لزوم کنترل رفتارهای حزبی و گروهی کارکنان در کمیته امداد

سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد یکی از وظایف حراست را کنترل رفتارهای حزبی و گروهی میان کارکنان کمیته امداد دانست و بیان کرد: هر تخلف کوچکی در کمیته امداد می‌تواند بازتاب گسترده‌ای داشته باشد، از این رو همانند زمان انتخابات در این نهاد اجازه رفتار حزبی به مدیران و کارکنان داده نمی‌شود.

 

اعطای کمک هزینه 50 میلیون ریالی خرید جهیزیه به نوعروسان نیازمند

مهدی شعبانی مدير كميته امداد شهرستان دماوند با اشاره به اينكه سقف پرداخت كمک هزينه تامین جهیزیه به نوعروسان و بانوان تحت حمايت 40 تا 50 ميليون ريال است و پسران تحت حمايت کمیته امداد نیز از 30 ميليون ريال هدیه ازدواج بهره مند می شوند، خاطر نشان کرد: بهره گيری از ظرفيت های نيكوكاران و موسسات خيريه فعال به منظور تامين نيازهای مختلف جامعه هدف، همواره در دستور كار كميته امداد قرار دارد.

 

ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان با همکاری سازمان بسیج مستضعفین

 سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ارائه برخی خدمات مربوط به حوزه مسکن است، تصریح کرد: در سال گذشته توافق ساخت 5 هزار واحد مسکونی انجام شد که 3 هزار از این تعداد تحویل داده شد و برای امسال نیز توافقنامه  ساخت 10 هزار واحد امضا شده است.

 

ثبت نام از مددجویان و نیازمندان برای پرداخت وام کشاورزی

محسن ولیئی با بیان اینکه متقاضیان می توانند تا پایان بهمن ماه 96 در دفاتر کمیته امداد و یا سازمان جهاد کشاورزی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و سپس به بانک ها معرفی شوند، خاطر نشان کرد: پیش بینی می کنیم 80 درصد از این اعتبارات در اختیار افراد نیازمند تحت پوشش و 20 درصد باقیمانده نیز به سایر افراد نیازمند و بیکار در صورت محرز شدن شرایط آنان پرداخت شود.

 

تاسیس موسسه خیریه "امداد اول"

سید پروز فتاح رئیس کمیته امداد، از تاسیس موسسه خیریه "امداد اول" با همکاری این نهاد خبر داد و گفت: این موسسه خیریه با هدف جذب مشارکت های مردمی به شیوه های الکترونیکی و هوشمند برای کمک به نیازمندان ایجاد می شود که البته فعالیت های این موسسه بیشتر مجازی است و نیازی به نیروی انسانی و یا مکان مجزا ندارد.

 

پرداخت بیش از 379 میلیون ریال حق بیمه از سوی کمیته امداد به سازمان تامین اجتماعی

مهدی شعبانی مدير كميته امداد شهرستان دماوند با بیان اینکه بيش از 379 ميليون و 670 هزار ريال به عنوان حق بيمه مددجویان از سوی كميته امداد به سازمان تامين اجتماعی پرداخت شده است، تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال تعداد 110 مددجوی تحت حمايت شامل زنان سرپرست خانوار و مجريان طرح های اشتغال در شهرستان دماوند از مزایای بيمه تأمين اجتماعی بهره مند شده اند كه سالانه حق بيمه آنها پرداخت می‌شود.

 

شناسایی 30 هزار بیمار تحت حمایت کمیته امداد برای دریافت نذورات عید قربان

محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه نذورات عید قربان با اولویت ایتام، بیماران صعب العلاج و سالمندان تحت حمایت کمیته امداد در بسته های یک و دو کیلوگرمی توزیع می شود، گفت: ۱ میلیون و پانصد هزار سالمند و ۳۰ هزار بیمار تحت حمایت کمیته امداد برای دریافت این نذورات شناسایی شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار