رقابت ۴ هزار نفر در آزمون دانشنامه پزشکی/ علل دندان قروچه در کودکان چیست؟ / فعالیت ۱۰ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی در محل تحصیل/صنعت داروسازی در معرض تهدید جدی قرار داردبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

رقابت ۴ هزار نفر در آزمون دانشنامه پزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه پزشکی ۴ هزار در رشته‌های فوق تخصص و تخصص با هم رقابت می‌کنند.

طراحی سامانه ای با هدف کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای

طراح سامانه رهسپار از تولید این طرح در راستای کاهش ترافیک گازهای گلخانه ای و هزینه تردد خبر داد.

ثبت‌نام بیش از ۳۸۰ هزار اتباع خارجی در مدارس کشور

معاون سازمان امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از ثبت‌نام بیش از ۳۸۰ هزار اتباع خارجی در مدارس دولتی کشور خبر داد.

علل دندان قروچه کودکان را بشناسید

یک متخصص دندانپزشکی کودکان درباره عوامل باعث دندان قروچه گفت: برخی معتقدند تداخلات دندان‌ها و حتی ترمیم یا بلند بودن سطح دندان موجب تحریک و در نتیجه دندان قروچه می‌شود.

صنعت داروسازی در معرض تهدید جدی قرار دارد

رئیس انجمن داروسازان تهران با بیان اینکه صنعت داروسازی ایران با چالش ماندگاری و بقا دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: صنعت دارو در معرض تهدید جدی قرار دارد.

۱۰ درصد از فارغ التحصیلان در دانشگاه‌های محل تحصیل به کار گرفته می‌شوند

وزیر بهداشت گفت: ۱۰ درصد از فارغ التحصیلان پزشکی باید در اختیار دانشگاه‌هایشان قرار گرفته و به مردم خدمت کنند که تعدادی از آنها طرح خود را در نیرو‌های مسلح می‌گذرانند.

 بلیچینگ را هر چند سال یک‌بار انجام دهیم؟

یک متخصص ایمپلنت گفت: اگر ونیر‌های کامپوزیتی به خوبی کار گذاشته نشوند، عوارضی مانند گیر کردن مواد غذایی بین کامپوزیت‌ها و بوی بد دهان را به همراه دارند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.