هافبک تیم سیاه جامگان گفت:شاید تیم‌های لیگ یکی تیم‌های خوبی باشند، اما به نظر من ما می‌توانیم در دیدار فردایمان مقابل برق جدید شیراز پیروز شویم.

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار فردا سیاه جامگان مقابل برق آینده سازان شیراز در جام حذفی اظهار کرد:بازی سختی را مقابل این تیم در پیش داریم اما به هر حال ما محکوم به برد در این دیدار هستیم.شاید تیم های لیگ یکی تیم های خوبی باشند اما فکر نکنم این مسابقه چندان برای ما سخت باشد.

او در مورد شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی گفت: همه تیم‌ها برای قهرمانی وارد این رقابت‌ها می‌شوند و کسی دنبال مقام نایب قهرمانی نیست.امیدوارم  ما هم در این مسابقات به نتایج آیده آلی دست یابیم.

هافبک تیم سیاه جامگان ادامه داد:خوشبختانه در روز پایانی فصل نقل و انتقالات توانستم قراردادم را با سیاه جامگان به ثبت برسانم و امیدوام  در دیدار فردا هم بتوانم برای تیمم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم .در ضمن امیدوارم در دیدار فردا هم تماشاگران تنهایمان نگذارند  به ورزشگاه بیایند و از بازیکنان حمایت کنند.

علی عسگری در پایان در واکنش به شایعه ارتباط باشگاه سیاه‌جامگان با جادوگر تصریح کرد:‌ این حرف ها تمامش خرافات است و به نظر من شایعه ای بیش نیست.

انتهای پیام/

اظهارات علی عسگری درباره وضعیت سیاه جامگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار