عبادی‌پور:در تلاشیم نتایج لیگ جهانی را جبران کنیم/ همه تیم‌ها قدرتمندانه ظاهر می‌شوند

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: در لیگ جهانی نتایج خوبی برای تیم ایران کسب نشد و حالا همه ما از انگیزه بالا برخوردار هستیم تا با حضوری قدرتمندانه نتایج بد لیگ جهانی را جبران کنیم.

میلاد عبادی‌پور در گفت‌‌وگو به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی برگ قاره‌ها، گفت: بعد از مسابقات انتخابی جهان مدت کوتاهی را استراحت کردیم و سپس دور جدید تمرینات آغاز شد. رقابت‌های ژاپن مهم‌ترین و البته آخرین تورنمنت ما در سال 2017 است و باید با تمام توان ظاهر شویم.

وی ادامه داد: نبرد با برترین  تیم‌های جهان بدون شک آسان نخواهد بود اما نباید فراموش کرد که همه این تیم‌ها کسب قهرمانی و جایزه این مسابقات برایشان مهم است. این که تیم ایران به عنوان یکی از برترین‌های جهان در این رقابت‌ها حاضر است اتفاق مهمی است که باید آن را در نظر گرفت.

عبادی‌پور درباره میزان آمادگی خود گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را سپری کرده‌ام. به مرور زمان و هر روز تیم آماده‌تر شده است و این روزها با سبک کولاکوویچ بیشتر آشنا هستیم و برای کسب بهترین نتیجه وارد مسابقات ژاپن خواهیم شد.

دریافت‌کننده جوان تیم ملی والیبال ایران از هدف تیم ملی در مسابقات قهرمانی بزرگ قاره‌ها، گفت: در لیگ جهانی نتایج خوبی برای تیم ایران کسب نشد و حالا همه ما از انگیزه بالا برخوردار هستیم تا با حضوری قدرتمندانه نتایج بد لیگ جهانی را جبران کنیم. این مهم ترین هدف ما در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/

عبادی‌پور از هدف تیم ایران در مسابقات قهرمانی قاره‌ها می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار