مديركل استاندارد استان همدان از افزايش 12 درصدي صدور پروانه و علامت استاندارد در استان خبر داد.

افزايش 12 درصدي صدور پروانه و علامت استاندارد در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد مددی مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به فعالیت 17 آزمایشگاه خصوصی و 5 آزمایشگاه زیر نظر اداره استاندارد در سطح استان، اظهار کرد: یک آزمایشگاه تحت عنوان آزمایشگاه سنجش رستگاری در استان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت چهار شرکت تدوین‌گر با 12 نیرو متخصص در سطح استان و در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به 500 واحد تولیدی و خدماتی فعال زیر پوشش اداره استاندارد استان قرار دارند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه اداره استاندارد در راستای افزایش واحدهای تولیدی تحت پوشش تلاش می‌کند، ادامه داد: راه‌اندازی آزمایشگاه‌های همکار استاندارد بخش خصوصی توان پاسخگویی و آزمون همه فراورده‌‌های تولیدی را افزایش داده است.

مددی  از افزايش 12 درصدي صدور پروانه و علامت استاندارد در استان خبر داد و گفت: از ابتداي سال تا كنون 50 پروانه كاربرد نشان استاندارد براي واحدهاي توليدي جديد و واحدهاي داراي تنوع توليد صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته نمونه‌برداری بسیاری از تولیدات همدان در خارج از استان انجام می‌شد اما اکنون بستر آزمون‌ همه کالاها در استان وجود دارد، افزود: هدف ما افزایش استانداردسازی کالاهای مصرفی است.

مدیرکل استاندارد استان همدان از اعمال قانون 23 واحد تولیدی در سطح استان و در سال جاری خبر داد و گفت: پرونده این 23 واحد تولیدی تحویل مراجع قانونی شده است.

وی با اشاره به پلمب تجهیزات شهربازی در سطح استان، تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان مردادماه 130 تجهیز شهربازی توسط اداره استاندار استان پلمب شده است.

انتهای پیام /خ 

صدور پروانه استاندار در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار