استاندارمرکزی در نشست با اعضای شورا‌های اسلامی محلات و دلیجان گفت:با تمام توان اتحاد و هم گرایی در استان را دنبال می‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  زمانی قمی استاندارمرکزی در نشست با اعضای شورا‌های اسلامی محلات و دلیجان گفت: ایجاد اتحاد و هم گرایی در استان مرکزی به عنوان نماینده دولت، تکلیفی است که بر عهده بنده است که با تمام توان آن را دنبال می‌کنم.

زمانی قمی افزود: شهرستان‌های دلیجان و محلات از ظرفیت‌های بالایی برای پیشرفت برخوردار هستند و به عنوان استاندار و نماینده مردم اعلام می‌کنم هیچ تبعیضی در مورد این دو شهرستان اعمال نشده و نسبت به رفتار عادلانه در رابطه با مناطق مختلف استان، بی توجهی نشده است.

وی اضافه کرد: طبق ارزیابی انجام شده در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و محیط زیست در شهرستان‌های دلیجان و محلات جای کار وجود دارد که درجلسه شورای معاونین استانداری، مسائل مربوطه مطرح و پیگیری مشکلات به افراد مرتبط محول می‌شود و شخصا بر روند کار نظارت خواهم کرد.

استاندارمرکزی با تاکید بر توجه جدی به مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان این شهرستان‌ها گفت: با تمام وجود برای رفع این مشکلات تلاش می‌کنم و از مدیران استان می‌خواهم با حضور در همه شهرستان‌ها مشکلات آنان را پیگیر شوند.

در این نشست مسائل و مشکلات شهر‌های محلات، دلیجان، نراق و نیم ور بررسی و مقرر شد این موضوعات در جلسه شورای معاونین استانداری پیگیری شود.
انتهای پیام / ج

تاکید استاندار مرکزی برهمگرایی دراین استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.