ماجرای حقوق 70 کارمند محیط زیست دنا

نماینده مردم گچساران و باشت گفت: تعداد 70 نفر از کارمندان محیط زیست دنا حقوق خود را از گچساران دریافت می‌کنند که ما نیز مخالف این برنامه هستیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ غلامرضا تاجگردون در نشست بررسی مشکلات حوزه ورزش که با حضور علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسؤولان شهرستانی که در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: پذیرش انتقادپذیری در جامعه نعمت بالایی است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان این‌که مدیران باید در زمینه ورزشی انتقادات را پذیرا باشند, گفت: اگر بخواهیم خدمت کنیم باید حرف‌ها و نظرات دیگران را هم بشنویم در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع کردن و رفع مشکلات تبهُر ندارند و از فرصت‌های به دست آمده نمی‌توانند به نحو احسن استفاده کنند.

وی با اشاره به حضور وزیر ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سفر وزیر ورزش هیچ سودی برای استان نداشت چرا که نیمی از وقت وزیر صرف جابه جایی و عبور از گردنه‌ها شد.

تاجگردون با اشاره به یکی از معضلات ورزشی در این شهرستان گفت: مشکل در مدیریت اماکن ورزشی این شهرستان است و به تفکیک باید برای اداره ورزش مشخص شود به دست چه کسانی و چگونه اداره می‌شوند.

تاجگردون با بیان اینکه مبلغ 10 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش تخصیص داده شده، بیان کرد: از این مبلغ 2 میلیارد تومان برای تکمیل اماکن ورزشی آموزش و پرورش گچساران اختصاص داده شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت با درخواست از فرماندار خاطرنشان کرد: باید تخلفات پروژه‌های عمرانی در سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه چند سالی است که ساختمان‌های ورزشی آموزش و پرورش رهاشده است، تصریح کرد: در سه سال آینده باید اماکن ورزشی آموزش و پرورش گچساران به مرحله بهره‌برداری برسد.

تاجگردون در ادامه با بیان اینکه رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از نبود امکانات و کارهای عمرانی می‌نالد، اذعان کرد: تعداد 70 نفر از کارمندان محیط زیست دنا حقوق خود را از گچساران دریافت می‌کنند که ما نیز مخالف این برنامه هستیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه افزود: امسال اعتباراتی برای ساخت خوابگاه ورزشکاران اختصاص داده شده و این خوابگاه در کنار سالن تختی احداث خواهد شد.

تاجگردون با بیان اینکه با توجه به کارهایی که صورت گرفته اما هنوز نرخ بیکاری در گچساران پایین نیامده است در حالی که زنان گچسارانی و فرزندان این شهرستان دارای مدارک عالی تحصیلات هستند.

تاجگردون با بیان این‌که سالن اختصاصی و استخر برای بانوان گچسارانی در این شهرستان لحاظ شده است،گفت: اماکن ورزشی، مدت قرارداد و درآمدی که از این اماکن حاصل می‌شود باید مشخص شود.

انتهای پیام/غ

سفر وزیر ورزش هیچ سودی برای کهگیلویه و بویراحمد نداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.