مدیر برنامه کنسرت گروه موسیقی قمر

طنین آواز قمراز خانه تاریخی بروجردی ها در کاشان

آواز موسیقی قمر از خانه تاریخی بروجردی ها در کاشان طنین انداز می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر برنامه  کنسرت گروه موسیقی قمر گفت :این کنسرت به خوانندگی دانیال معمارنژاد خواننده کاشانی ساعت 21 شب در روزهای 23و 24 شهریورماه برگزارمی‌شود.

مجید خلیق، گفت: گروه اجرایی قمر با مدیریت سعید احمدیان درخانه بروجردی ها  دوشب و با ظرفیت ۴۸۸ صندلی میزبان هنردوستان موسیقی خواهد بود. 

وی، حضور کاشانی های هنر دوست و هنر پرور را مایه شور و شعف و انگیزه مضاعف خواننده همشهری آنها دانست و گفت: گروه قمر خانه دو دفعه دیگر نیز در کاشان با همراهی و علاقه مندی شهروندان این شهرستان اجرا داشتند.

به‌گفته‌وی، این کنسرت در دو پارت و با  هشت تصنیف و موسیقی ضربی و ساز و آواز اجرا می شود. خلیق، سرپرستی نوید دهقان درگروه ۹نفره قمر را یادآورشد و گفت: این سرپرست لقب بهترین آهنگ ساز موسیقی ایرانی را دارد.

وی،  با تقدیر از مسئولان فرهنگی شهر در ایجاد فضای مناسب برای فعالیت های موسیقی افزود :نکته قابل توجه این کنسرت دقت به هزینه سبد خانوار در ارائه  قیمت مناسب بلیط است.به‌گفته‌وی، سعی می شود این کنسرت برعکس کنسرت های اخیر ، با تاخیر بسیار کمی آغاز شود.
 
وی، تهیه بلیط توسط علاقمندان این کنسرت از طریق سایت تیوال عنوان کرد و گفت: دانیال معمار نژاد خواننده کنسرت که همکاری خود را با گروه قمر با اجراهای گروه ارنواز در شهرهای دیگر آغاز کرده فضای هنر شهر را با توجه به اجراهای موفق موسیقی و تئاتر و استقبال مردم ، بسیار روشن می بیند و آن را باعث پیشرفت سلیقه هنری مخاطبین می داند.
 
انتهای پیام/م
 

شعاع آهنگین قمر از بروجردی ها در کاشان می تابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.