سرمربی سابق تیم نفت طلاییه گفت: امیدوارم مالک جدید باشگاه نفت کمک هایم به این تیم را درنظر بگیرد و مشکل قراردادم را حل کند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بحث دریافت مطالباتش از باشگاه نفت طلاییه اظهار کرد: در نخستین نشستی که با مسئولان این باشگاه برگزار کردم به توافق نرسیدیم و قرار شد در نشست دیگری بحث دریافت مطالباتم را بررسی کنیم. البته زمان برگزاری این نشست را مسئولان باشگاه نفت باید اطلاع دهند. امیدوارم در مذاکراتمان به توافق برسیم.

سرمربی سابق نفت درباره اینکه به نظر می رسد مالک جدید باشگاه حاضر نیست کل مبلغ 900 میلیونی قرارداد را پرداخت کند، بیان کرد: به احتمال فراوان در نشست آتی درباره مبلغی که باید به من پرداخت شود، به توافق می رسیم. مسئولان باشگاه نفت طلاییه باید کمک هایی که من به این تیم کردم درنظر بگیرند و برهمان اساس موضوع قراردادم را حل کنند.

او درباره کنایه علی کریمی مبنی براینکه امیدوارم آقایان(حمید درخشان) اولین سرمربی لژیونر ایرانی شود، گفت: به هر حال تشخیص کریمی این بوده است. بهتر است او احترام پیشکسوت خودش را نگه دارد. من یکی از اولین لژیونر های ایران بوده ام و قبل از اینکه علی کریمی لژیونر بشود در تیم های خارجی بازی کردم. هیچوقت هم برای لژیونر شدن دست و پا نمی زنم اما برای علی کریمی در ابتدای راه سرمربیگری آرزوی موفقیت دارم.

درخشان درباره بازیکنانی که با نظر او به نفت ملحق شدند و سپس علی کریمی آنها را از این تیم کنارگذاشته است، گفت: علی کریمی حق دارد تا براساس تفکراتش بازیکن انتخاب کند. برخی بازیکنانی که من به نفت آوردم به تاکتیک سرمربی جدید این تیم نمی خورند و آن ها را کنار گذاشت. البته نفت در زمان من هم از لحاظ بازیکن کمبود داشت و امیدوارم  این اقدام کریمی به ضرر او و تیمش تمام نشود.

سرمربی سابق پرسپولیس درمورد دیدار این تیم مقابل الاهلی عربستان در دوربرگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: هرچند پرسپولیس دیدار سختی پیش رو دارد اما اگر بازیکنان این تیم با درایت و باهوش بازی کنند می توانند الاهلی را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

درخشان درباره ترس علیرضا بیرانوند از عمر السوما،  با توجه به عمکلرد ضعیفش مقابل ستاره الاهلی در دیدارهای ملی و باشگاهی بیان کرد: بازیکنی که در این سطح بازی می کند نبایست از حریفش بترسد و شک نکنید بیرانوند هم ترسی از السوما ندارد. تمام بازیکنان پرسپولیس سعی می کنند مقابل الاهلی با اقتدار بازی کنند. آن ها در ابتدا باید فکر گل نخوردن باشند چراکه در صورت تحقق این امر می توانند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

انتهای پیام/

اظهارات درخشان در مورد وضعیت تیم نفت طلاییه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار