جلالی: پرسپولیس باید مقابل الاهلی با ترکیبی هجومی بازی کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید در بازی فردا برابر الاهلی مانند دیدار رفت، با ترکیبی هجومی به میدان برود.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: پرسپولیس باید در بازی فردا برابر الاهلی مانند دیدار رفت، هجومی بازی کند و برای به ثمر رساندن گل و باز کردن دروازه حریف به میدان برود تا با اختلاف گل مناسب الاهلی را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

او افزود: هر دو تیم شانس یکسانی برای پیروزی دارند و  نمی توانم نتیجه این دیدار را پیش بینی کنم اما آرزوی قلبی من این است که پرسپولیس با شکست الاهلی راهی مراحل بالاتر و حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به مصدومیت سید جلال حسینی و غیبت او در بازی مقابل الاهلی گفت: حسینی یکی از بازیکنان تاثیرگذار خط دفاعی سرخپوشان است اما خوشبختانه پرسپولیس در فصل جاری مشکل بازیکن ندارد و برانکو می تواند به جای سید جلال حسینی از سایر نفرات تیم استفاده کند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تیم الاهلی از مهاجمان سرعتی و تکنیکی برخوردار هستند باید بازیکنی با سرعت بالا در قلب خط دفاعی پرسپولیس به کار گرفته شود، بنابراین به نظر من بهتر است برانکو در بازی فردا از شجاع خلیل زاده استفاده کند.

جلالی در مورد برگزاری بازی برگشت پرسپولیس و الاهلی در ابوظبی امارات عنوان کرد: ای کاش بازی رفت دو تیم نیز در ابوظبی برگزار می شد زیرا من معتقدم با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان مقیم دبی و ابوظبی برگزاری بازی های پرسپولیس مقابل نمایندگان عربستان در کشور امارات  به سود نماینده کشورمان است.

او با اشاره به حذف زودهنگام 9 تیم لیگ برتری از رقابت های جام حذفی گفت: اگر تیمی در لیگ برتر مرتکب اشتباه شود و مقابل حریفش شکست بخورد می تواند در بازی های بعد با کسب نتایج خوب، باختش را جبران کند اما در جام حذفی جایی برای جبران وجود ندارد و کوچکترین اشتباه به حذف تیم ها منجر می شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: عیب بزرگ فوتبال ایران این است که تیم های ما در مقابل تیم هایی که بسته بازی می کنند راهکار خاصی برای پیروزی ندارند، در لالیگا اسپانیا تمام تیم های برابر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا دفاعی و بسته بازی می کنند اما در نهایت مغلوب این دو تیم بزرگ می شوند زیرا رئال مادرید و بارسلونا راهکارهای زیادی برای مقابله با این شیوه بازی دارند اما متاسفانه در فوتبال ما چنین مسئله ای وجود ندارد.

جلالی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حذف تیم های لیگ برتری ذوب آهن، سپاهان، سایپا، پدیده، پیکان، فولاد و پارس جنوبی جم من فکر می کنم سه تیم تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال مدعی اصلی قهرمانی در جام حذفی هستند.

انتهای پیام/

اظهارات جلالی در مورد دیدار پرسپولیس و الاهلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار