حدود 170 اثر در حوزه داستان، 180 اثر در حوزه شعر از سوی شاعران و نویسندگان به جشنواره حرمت حریم ارسال شد.

محسن پرویز دبیر انجمن قلم ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جشنواره حرمت حریم گفت: جشنواره‌ای با عنوان «حرمت حریم» درباره بحث دفاع از حرم‌ و مدافعان آن در دو حوزه شعر و داستان توسط انجمن قلم برگزار شد. حدود 170 اثر در حوزه داستان و 180 اثر در حوزه شعر از سوی شاعران و نویسندگان به این جشنواره ارسال شده است. برگزیدگان هر بخش مشخص شدند و در این جشنواره به نفر اول 2 میلیون تومان، به نفر دوم 1.5 میلیون تومان و به نفر سوم یک میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود. برای افراد تقدیری هم 500 هزار تومان جایزه در نظر گرفتیم.

وی افزود: نحوه اعلام نتیجه‌ها و  ارسال جایزه‌های جشنواره «حرمت حریم» اعلام خواهد شد. نفرات برتر این جشنواره ادبی به تازگی مشخص شدند و احتمال دارد برای اهدای جوایز، جلسه حضوری بگذاریم. با توجه به اینکه شهرستانی‌ها جزو برگزیدگان جشنواره هستند، ممکن است جوایز برای آنها ارسال شود.

دبیر انجمن قلم با اشاره به برگزاری مجمع عمومی انجمن قلم بیان کرد: مجمع عمومی انجمن قلم سالی یک بار برگزار می‌شود. هیئت مدیره انجمن در این جلسه گزارش عملکرد خود را در سالی که گذشت برای اعضا تشریح می‌کنند. همچنین در این جلسه ترازنامه مالی انجمن به تصویب اعضای انجمن می‌رسد. اگر احیانا برنامه‌هایی مدنظر اعضای انجمن باشد در این جلسه فرصت طرح آن وجود دارد. همچنین اعضای هیئت مدیره و بازرسان انجمن قلم هر دو سال یک بار در این مجمع انتخاب می‌شوند که این موضوع در سال آینده انجام خواهد شد. جهارشنبه 26 مهرماه سال جاری زمان برگزاری مجمع عمومی انجمن قلم خواهد بود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
هاجر
۰۹:۱۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
با عرض ادب و احترام ... نتایج جشنواره چه زمانی اعلام می شود ؟ به نظرم باید لطف کنند اعلام نتایج داشته باشند و بعد هر زمان که توانستند ، اهدای جوایز داشته باشند .... ممنونم ...
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۲۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
با سلام نتایج جشنواره حرمت حریم حرم کی اعلام میشه؟؟؟؟