سیتم مانیتورینگ بر روی شناور لایروب خزر در بندر امیرآباد نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی خدمتگزار مدیربنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت : برای اولین بار و در سطح شناورهای تعمیراتی ، بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد موفق به نصب و راه اندازی سیستم مانیتورینگ بر روی لایروب خزر شد .

وی افزود: برای نصب این سیستم مانیتورینگ حدود ۱۰ میلیارد ریال در اجرا هزینه شده است

مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: با بهره گیری از این سیستم می توان بدون محدودیت مسافت ، وضعیت عملکرد لایروب و تجهیزات آن را در لحظه و به صورت برخط توسط تبلت و یا کامپیوتر متصل به شبکه APN اختصاصی رصد کرد  و گزارش مربوط به تمامی فعالیت های سیستم ازقبیل فشار و دمای روغن ، خروجی اگزوز ، وضعیت مخازن ، وضعیت پمپ لایروبی ، دریچه های تخلیه و اطلاعات مرتبط با تعمیرات پیشگیرانه (PM) را مورد بررسی قرار داد .

خدمتگزار با تأکید بر اهمیت حفاظت از تجهیزات استراتژیک و الزام اجرای سیستم مشابه بر روی لایروب های تملیکی سازمان بنادر و دریانوردی با موافقت  مدیران عالی سازمان ، از  آمادگی بندر امیرآباد در انتقال تجربیات در زمینه نصب سیستم مذکور به سایر بنادر ، خبر داد.

عدم وجود محدودیت مسافت در دریافت گزارش ، بهره گیری از طرح گرافیکی کاملا منطبق با لایروب ، حفظ و نگهداری خطاهای ارسال شده و همچنین سرعت عمل در خصوص شناسایی و رفع مشکل احتمالی را  از خصوصیات بارز این طرح می توان نام برد.

انتهای پیام/آ

نصب سیستم مانیتورینگ بر روی شناور لایروب خزر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.