سه بازیکن اصفهانی تیم ملی والیبال را در مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ‌مردان جهان همراهی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفتمین دوره پیکارهای والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان از امروز به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد و تا 26 شهریورماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال کشورمان با 14 بازیکن راهی این مسابقات شده و سه بازیکن اصفهانی با نظر کولاوویچ در ترکیب تیم ملی قرار گرفته‌اند.

امیر غفور، محمدجواد معنوی‌نژاد و مسعود غلامی والیبالیست‌های اصفهانی حاضر در مسابقات جهانی هستند که به مصاف حریفان می‌روند.

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، فرهاد نظری افشار، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، رضا قرا، سامان فائزی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری، فرهاد سال‌افزون و مجتبی میرزاجانپور سایر بازیکنانی هستند که با نظر کادر فنی، در ژاپن به سر می‌برند.

 در این رقابت‌ها، تیم‌های ‌ژاپن (میزبان)، ایران (آسیا)، فرانسه(اروپا)، برزیل(آمریکای جنوبی)، آمریکا(نورسیکا) و ایتالیا (سهمیه فدراسیون جهانی) حضور دارند.

تیم ملی والیبال ایران در دو روز نخست در شهر ناگویا به مصاف تیم‌های ایتالیا و آمریکا رفته و در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 24 تا 26 شهریورماه نیز با تیم‌های برزیل، ژاپن و فرانسه مصاف خواهد کرد. 

 

انتهای پیام/م

سه بازیکن اصفهانی تیم ملی والیبال را همراهی می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.