رئيس بخش واحد ناباروري بيمارستان فاطميه همدان از افتتاح مرکز ناباروری خصوصی امید در همدان طی امسال خبر داد.

مرکز ناباروری امید،امیدی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مرضیه فریمانی ، رئیس بخش واحد ناباروری بیمارستان فاطمیه همدان از افتتاح مرکز ناباروری خصوصی در همدان خبر داد و اظهارکرد: مرکز ناباروری امید با مسوولیت بنده در همدان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز ناباروری در مورد اقدامات ناباروری و تمام اقدامات تشخیصی و تحقیقاتی ناباروری و فریز جنین فعالیت خواهد کرد،گفت: این مرکز مجهز به مرکز ژنتیک خواهد شد.

رئیس بخش واحد ناباروری بیمارستان فاطمیه همدان با بیان اینکه مرکز ژنتیک امکان تشخیص قبل از تولد جنین را نیز به همراه خواهد داشت، افزود: این مرکز به افراد دارای سن بالا، سابقه ناهنجاری جنینی یا نسبت فامیلی که ممکن است ریسک ناهنجاری جنین بالا رود، کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز قبل از اینکه جنین داخل رحم کار گذاشته شود از لحاظ ژنتیک بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: امکان تشخیص نارسایی‌های ژنتیکی در مرکز ناباروری خصوصی وجود دارد.

فریمانی با بیان اینکه در این روش تشخیص اینکه برخی از بیماری‌ها در مورد جنین‌های دختر یا پسر است که فقط یک جنس را درگیر می‌کند وجود دارد، افزود: انتخاب اینکه چه جنسی داخل رحم مادر باشد که ریسک یک بیماری کم شود، وجود دارد.

وی با بیان اینکه برخی از بیماری‌ها تنها دختران و برخی تنها پسران را درگیر می‌کند، گفت: انتخاب جنسیت جنین از این طریق مهیا خواهد بود.

رئیس بخش واحد ناباروری بیمارستان فاطمیه همدان بیان کرد: هزینه‌های این مراکز را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص کرده و تمام این اقدامات تعرفه‌های خاصی دارد.

رئیس بخش واحد ناباروری بیمارستان فاطمیه همدان افزود: امیدواریم در پاییز یا زمستان سال 96 مرکز ناباروری امید در همدان ایجاد شود.

انتهای پیام/خ

افتتاح مرکز ناباروری خصوصی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۲۰:۲۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام من ۴۰ سال سن دارم و خودم و همسرم هردو مشکل داریم و از آنجایی که اوضاع مالی خوبی نداریم و دوبار تخمک کشی انجام داده ام و یک بار پوچ و بار دیگر تا انتقال جنین با دو تخمک یعنی دو جنین .نشد .باتوجه به اینکه خودم کیست اندو متریوزوهمسرم خیلی ضعیف هستند.لطفا راهنمایی کنید
Netherlands
محمدحقی
۰۰:۵۶ ۱۲ دی ۱۳۹۸
امکان بچه وار شدن چند درصداست ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۳ تير ۱۳۹۷
سلام من مشکل ناباروری دارم وضع مالی ما خوب نیست به علت ناباروری من و شوهرم ناراحتی معده داریم وخیلی رنج ناباروری مارااززندگی ناامید کرده خواهش دارم ماراراهنمایی کنیدازداشتن یک فرزندناامیدیم اسدی از خراسان رضوی