جایزه نینا برای اولین بار در اختتامیه هفتمین کنگره بین المللی هپاتیت تهران به دکترمسعود ضیائی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مسئول مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ضیائی، مسئول مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: برای اولین بار جایزه نینا به پیشنهاد دکتر سید موید علویان رییس شبکه هپاتیت ایران به افرادی تعلق گرفت که در زمینه درمان و حذف هپاتیت های ویروسی نوآوری و اقدامات موثری داشته اند.


وی افزود: دریافت جایزه نینا به علت طراحی ایده مقبره نمادین هپاتیتC بود که توسط میلاد مهدوی دانشجوی رشته پزشکی و نوآوری آن از سوی بنده و با همکاری معاونت آموزشی انجام شد.


مسعود ضیائی با بیان اینکه در همایش های قبلی تنها دو جایزه یاس و کوثر به برگزیدگان اهدا شد گفت: مقبره نمادین را رئیس شبکه هپاتیت ایران در کنفرانس ایزل به سازمان جهانی هپاتیت در آمستردام هلند اهدا کرد.


گفتنی است، علاوه بر پژوهشگر بیرجندی به 5 نفر دیگر نیز این جایزه اهدا شد.


هفتمین کنفرانس بین المللی هپاتیت تهران با حضور اساتید متخصص جهانی در حوزه هپاتیت از ۱۵ تا ۱۷ شهریور در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران و 18 تا 19 به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی بیرجند و شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ک


اهدای جایزه نینا به مسئول مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار