تیم ملی فوتبال کره جنوبی ،حریف ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی در دیداری دوستانه به مصاف تونس می رود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال کره جنوبی که در پایان مرحله گروهی رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا پس از ایران در رتبه دوم گروه اول این رقابت ها قرار گرفت و جواز حضور در جام جهانی 2018 را کسب کرد، در دیداری دوستانه به مصاف تونس می رود.

این بازی 10 اکتبر(18 مهر) در ورزشگاه «پیردوکوبرتن» شهر کن فرانسه برگزار می شود. تونس با سرمربیگری نبیل در پایان هفته چهارم رقابت های گروه اول انتخابی جام جهانی با کسب 10 امتیاز بالاتر از تیم های کنگو، گینه و لیبی  صدرنشین است و شانس اصلی صعود به جام جهانی محسوب می شود.

شاگردان شین تائه یونگ همچنین در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی سه روز پیش از دیدار مقابل تونس در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف میزبان جام جهانی می روند.

نکته جالب درباره انتخاب حریفان تدارکاتی از سوی تیم های کره جنوبی و ایران این است که کره ای ها برخلاف ایران برای انتخاب حریف تدارکاتی سراغ یکی از قدرت های قاره سیاه رفته اند اما فدراسیون فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی، توگو را به عنوان حریف تدارکاتی انتخاب کرده اند که  حتی جایی در بین 20 تیم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا ندارد!

انتهای پیام/

دیدار دوستانه کره جنوبی و تونس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار