مجمع خیرین سلامت سیرجان با همکاری دانشکده علوم پزشکی این شهر امروز همایش دیابت رادر سالن اجتماعات دارالقرآن اهل البیت این شهر برگزارکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مدیر عامل مجمع خیرین سلامت سیرجان در این همایش گفت : این همایش با هدف توجه مردم به بیماری خاموش دیابت که می تواند نقش موثری در سلامت مردم داشته باشدبرگزار شد.
 یدالله قربانی اضافه کرد : بیماری قند خون یا دیابت و همچنین فشار خون از بیماری های خطرناک است که ممکن است در صد بالایی از جمعیت جامعه به آن دچار هستند اما کمتر به آن توجه می کنند و حضور و شرکت مردم در این همایش ها و یا برنامه های آموزشی شناخت دیابت و یا فشار خون می تواند مردم را در شناخت این بیماری های خاموش آگاه کند .
در این همایش ضمن اجرای برناهه های فرهنگی متنوع ، پزشکان و کارشنسان متخصص دیابت از این بیماری به عنوان مرگ خاموش یادکردند که بایستی همه افراد جامعه قبل از دچار شدن به آن پیشگیری کنند.
در پایان مراسم شرکت کنندگان در همایش مورد آزمایش فشار خون و دیابت به صورت رایگان قرار گرفتند واعلام شد مراکز درمانی سیرجان با همکاری مجمع خیرین سلامت سیرجان آزمایش دیابت و فشارخون را رایگان به مردم ارائه می دهند.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش دیابت در شهرستان سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار