طرح هادی روستای قولنجی، از توابع شهرستان ارومیه افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی در این مراسم با اظهار اینکه برای اجرای طرح هادی این روستا، مبلغ 12میلیارد و 293 میلیون ریال هزینه شده است افزود: عملیات فیزیکی در این طرح، شامل اجرای6هزارو 600 متر مکعب خاکبرداری و زیر سازی، 4هزارو 400 متر مربع پیاده رو سازی و سنگفرش معابر، 30 هزار و 642 متر مربع آسفالت معابر، اجرای کانیو  و شبکه دفع آبهای سطحی و ساماندهی چشمه است.

مهندس بدلی افزود: تعداد  42 هزارو 400  واحد مسکونی روستاهای  ارومیه  و شهرهای زیر 25 هزار نفر نوشین شهر و  قوشچی سند دار شدند که سهم این روستا 868 جلد می باشد.

وی همچنین از مقاوم سازی 10 هزارو 400 واحد در سطح روستاهای استان خبر داد و گفت: سهم این روستا در زمینه مقاوم سازی  340 واحد است.

 به گفته مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی، برای تمامی 503 روستای  بالای 20 خانوار این شهرستان،  نقشه طرح هادی تهیه شده است.

مهندس شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مشارکت و همدلی را از عوامل مهم در اتمام این طرح برشمرد و تاکید نمودند در نگهداری طرح هادی و ایجاد فضای سبز همواره تلاش کنید.

وی از تمامی دست اندرکاران تهیه و اجرای طرح های هادی قدردانی و اظهار کرد: امکانات رفاهی در روستاها باید ایجاد شود تا اهالی بویژه جوانان و کودکان حسرت داشتن امکانات رفاهی شهرها را نداشته نباشند و این نهاد با اعتبارات و امکانات موجود بی وقفه و بی منت در  آبادانی روستاها تلاش خواهد نمود.

گفتنی است: طرح هادی روستای بارون از توابع شهرستان ماکو با 6 میلیارد و 420 میلیون ریال هزینه و طرح هادی روستای اروج کندی از توابع شهرستان چالدران با 7 میلیارد و 76 میلیون ریال هزینه، نیز با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افتتاح شد.

انتهای پیام/ح

 

42 هزارو 400  واحد مسکونی در روستاهای  ارومیه  و شهرهای زیر 25 هزار نفر  نوشین شهر  و  قوشچی سند دار شده اند  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.