رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تا کنون تعداد ۳۲۲ نفر ناظر در رشته های مختلف کشاورزی و تخصصی جذب و به کارگیری شده اند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   اسمعیل کریم زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی  در جلسه هماهنگی امور اداری و ایثارگری سازمان جهاد کشاورزی استان که با حضور مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی در سالن جلسات ساختمان شماره یک سازمان برگزار شد، گفت:بخش کشاورزی مصداق عینی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است و درطی فعالیت دولت تدبیر و امید این بخش از رشد اقتصادی مثبتی برخوردار بوده است.

کریم زاده افزود: تمام مطالبات و معوقات ایثارگران و بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان در دوران جهاد سازندگی به آنها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مبلغ 14 میلیارد تومان نیز معوقات بازنشستگان در سال 95 است که هماهنگی و کار سازی های لازم برای پرداخت این میزان بدهی در دست اجرا است.

امیر علی مرشدی رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با بیان اینکه این سازمان دارای 6300 نفر ایثارگر می باشد ، گفت : سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با تقدیم 72 شهید در راه دفاع از آرمانهای امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، در حال حاضر نیز افتخار بهره مندی ازتوانمندی شغلی 135 نفر فرزند شهید در ساختار سازمان را دارد و در این راستا فراهم كردن تسهيلات وامکانات لازم براي تامين رفاه و آسايش ایثارگران سازمان در اولویت کارهای اجرایی ما قرار دارد.

انتهای پیام/ح

322 نفر نیروی ناظردرعرصه های کشاورزی آذربایجان غربی فعالیت می کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.