فرماندار میامی از راه‌اندازی موکب پذیرایی این شهرستان در مرز مهران خبر داد و گفت: پذیرایی روزانه بیش از یک هزار زائر در این موکب ها پیش‌بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدمهدی کریمی فرماندار شهرستان میامی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان از راه‌اندازی موکب پذیرایی میامی در مرز مهران خبر داد و گفت : با توجه به ظرفیت‌های موجود امکان پذیرایی روزانه یک هزار و 700 نفر از زائران در این موکب پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: سامان‌دهی موکب‌های پذیرایی برای زائران اربعین حسینی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های این ستاد است که زمینه‌ساز جذب و حضور حداکثری مردم در پیاده‌روی اربعین است.

فرماندار شهرستان میامی با بیان اینکه کمک‌ها و نذورات مردمی برای تهیه غذا و پذیرایی از زائران در حال جمع‌آوری است تصریح کرد: یک باب نانوایی سیار برای خدمت‌رسانی به زائران در این موکب پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه جذب مشارکت مردم در تهیه غذا و مواد آشامیدنی در دستور کار است اذعان کرد: دشمنان با ایجاد توطئه‌های مختلف درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در این مراسم هستند که باید برای مقابله با این توطئه‌ها نسبت به فرهنگ‌سازی و ارتقا سطح امنیت این سفر معنوی تلاش بیشتری داشته باشیم.

کریمی با بیان اینکه همکاری ایران و عراق زمینه‌ساز این گردهمایی دینی است افزود: اربعین حسینی مصداق بارزی از وحدت و حضور مسلمانان در مقابل دشمنان ضد اسلام است.

وی با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در این مراسم  تصریح کرد: دولت ایران موظف به حفظ امنیت زائران در این مراسم است و مردم نیز با حضور خود به دشمنان ثابت می‌کنند در حوزه اعتقادات خود از هیچ‌چیزی هراس ندارند.


انتهای پیام / ه


پذیرایی یک هزار و ۷۰۰ زائر در موکب‌های متعلق به میامی در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.