همزمان با سراسر کشور و در آستانه بازگشایی مدارس، ۷۷۲ پایگاه جشن عاطفه‌ها در سطح استان چهارمحال و بختیاری برپا شد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و همزمان با سراسر کشور، ۷۷۲ پایگاه جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در سطح این استان برپا شد.

ملک پور افزود: مرحله اول جشن عاطفه‌ها پنج شنبه گذشته ۲۳ شهریور ۹۶ در ۳۶ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و ۱۶ دفتر کمیته امداد و مرحله دوم دیروز جمعه ۲۴  شهریور در ۲۶ میعادگاه  نماز جمعه در سراسر استان برپا گردید.

ملک پور اضافه کرد: مرحله سوم این جشن نیز ۱۹ مهرماه امسال در کلیه مدارس استان با محوریت مدیران برگزار و کمک‌های جمع آوری شده بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت ۱۱ میلیارد ریالی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن عاطفه‌های سال گذشته پیش بینی کرد: امسال در جشن عاطفه‌ها ۱۳ میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شود.

ملک پور همچنین گفت: از ابتدای شهریورماه جاری بیش از ۱۵۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و بیش از دو میلیارد ریال کمک‌های غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان کمک شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۳ هزار و ۷۴۰ دانش‌آموز و یک هزار و ۷۰ نفر دانشجو در چهارمحال و بختیاری زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند اضافه کرد: نیکوکاران و مردم نوع‌دوست می‌توانند برای شرکت در جشن عاطفه‌ها از طریق شماره‌گیری کد #۰۳۸*۱*۸۸۷۷* یا پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir کمک‌های خود را به سهولت پرداخت کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار