۱۳ هزار و ۸۲۰ حامی در اجرای طرح اکرام ایتام در چهارمحال و بختیاری مشارکت می‌کنند.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از مشارکت ۱۳ هزار و ۸۲۰ حامی در اجرای طرح «اکرام ایتام» در استان خبر داد و گفت: بیشترین مشارکت حامیان در مناطق یک و دو شهرکرد و لردگان است.

وی افزود: از ابتدای امسال ۲۹ میلیارد ریال به طرح اکرام ایتام در چهارمحال و بختیاری کمک شده که ۲۰ میلیارد ریال آن به صورت نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

ملک پور با بیان اینکه هر یتیم دارای حساب و کد شناسه واریز جداگانه است اضافه کرد: کمک‌ها و مبالغ پرداختی حامیان، مستقیم و بدون واسطه به حساب شخصی ایتام واریز می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون دو هزار و ۳۵۰ یتیم در استان تحت حمایت این نهاد است که یک هزار و ۸۷۰ یتیم از این تعداد، زیر ۱۸ سال و بیشترین یتیم در شهرستان‌های لردگان، فارسان و منطقه یک شهرکرد ساکن هستند.

طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است که خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم را بر عهده گیرند و با پرداخت حداقل مبلغ به معیشت و هزینه‌های تحصیلی آنان کمک کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار