نخستین جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان خبرنگاران و سیاستگذاران حوزه رفاه اجتماعی در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: با برگزاری نخستین جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی، قصد داریم ضمن برقراری تعامل موثرتر میان خبرنگاران و دستگاه سیاستگذاری، آثار خبرنگاران را در محور‌های جشنواره، گردآوری و مستند کنیم.


وی با بیان اینکه هر خبرنگار می‌تواند حداکثر ۲ اثر خود را در محور‌های مشخص‌شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، افزود: فرم شرکت در جشنواره و مقررات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سایت خبری تحلیلی تامین ۲۴ به آدرس www.tamin۲۴.ir و سایت این اداره کل قابل دسترسی است.


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: این جشنواره در ۸ محور نقد سیاست‌های غلط اجرایی درحوزه فقرزدایی، تاثیر بیکاری در افزایش فقر و بزهکاری، نقش فقر در افزایش اعتیاد و تاثیر آن برخانواده، افزایش آمار طلاق، افزایش حاشیه‌نشینی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت از روستا‌ها به شهرها، زندگی زنان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست، نقش فقر در افزایش کودکان کار و معلولیت در حال برگزاری است.


اصغری افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره تا تاریخ ۱۰ مهرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.


وی گفت: امیدواریم با سبک خاصی که از خبرنگاران مازنی می‌شناسیم با حضور پر شور در این جشنواره رسانه‌ها و خبرنگاران استان مانند همیشه جزو برترین‌ها باشند.


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ۲۵ مهرماه همزمان با روز جهانی مبارزه با فقر برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/آ


برگزاری نخستین جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.